linky Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 henter dere dette på fredag eller lørdag? hva annbefales? og betaler dere det når det hentes?
Augustbrud02 Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Oppsatsene til bordet i lokalet hentet vi fredag. Knapphullsblomstene hentet min mann på bryllupsdagen, mens brudebuketten ble levert direkte til frisøren. Brudebuketten ble jo også laget lørdags morgen for at den skulle være frisk og fin når jeg skulle ha den! :-)
majan Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 Jeg er så heldig at jeg har ei på jobben som skal pynte kirken og festlokalet. Hun skal også lage brudebuketten og corsagene - og brudepikebuketten. Men jeg jobber i blomsterbutikk og det som er normalt er at oppsatsene blir hentet fredagsettermiddag eller tidlig lørdagsmorgen. Brudebuketten blir enten hentet sammen med corsagen til brudens far, eller vi bringer den til frisøren. Brudgommen kommer og henter corsagene selv. Brudebuketten blir laget kvelden før, og vi tar bare en siste finish på morgenen, dette fordi det tar gankse mange timer og lage i stand en brudebukett. Men den står jo på kjøle over natten så den holder seg helt frisk!!!
tøydukke Anna Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Jeg og min forlover henter alt lørdag morgen. Så reiser vi innom feststedet med bordpynten og gir min kjære og hans forlover corsagene når vi skal møtes til fotografering (vi skal fotograferes før vielsen da.. )
Arwen Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 Brudebuketten leverer hansom har laget den hos frisøren. Brystbukettene henter gutta selv. Skal bare ha enkle roser på bordet så de henter jeg kvelden før.
maki Skrevet 8. februar 2005 #6 Skrevet 8. februar 2005 Kommer ei dame fra blomsterbutikken å møter oss i kirken. Vi skal ha en litt annen vri på "oppsatsene" så ei fra blomsterbutikken kjører ut samme dagen som bryllupet å pynter bordene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå