Gå til innhold

Lysbryter på stua som durer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en dimmer på stuen og den har i det siste begynte å dure når jeg bruker den. Hvis den står på lenge så begynner den å bråke kraftigere og det blir en intens lyd som fyller hele rommet. Det har holdt på rundt en måned så vi har bare på en liten lampe på stuen fordi at den kan ikke brukes uten at den bråker forferdelig. Jeg har prøvd å dra inn noen vennetjenester, men ingen har fått til å fikse det eller har peiling på hva det kan være. :vetikke: Nå sitter den skjevt på, men bråker ikke mye etter at den ble skrudd på av sistemann. 

Jeg tenker i alle kategorien fra at dimmeren ikke fungerer som den skal og må byttes, at det elektriske anlegget trenger en oppgradering (det bodde en enslige dame her før som jobbet mye og var lite hjemme, men sikringene er ikke varme som jeg kan kjenne), til at sikringen trenger å byttes, til at det er noe ødelagt inne i veggen, til at vi bruker mye strøm nå på vinteren og det er mye kaldere enn i fjor (vi bodde her i fjor også, men da luftet jeg nesten ikke og det var nesten ikke snø så oppvarming var det nesten ikke behov for). TV-boksen begynte å dure her om dagen og. 

Forslag til hva det kan være? :klo: 

Anonymkode: 59d60...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det er hva jeg opplevde en gang, løs ledning som skaper en lysbue inni den. Det var i ei stikk kontakt jeg oppdaga det riktignok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...