Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg og mannen har prøvd å bli gravide i litt over ett år nå. For 3 dager siden, tok mannen min meg på puppene og skulle "grafse/tafse" litt på de og jeg sa til han "au du må stoppe, faen så vondt i nipplene jeg har". Jeg har aldri hat vondt i nipplene mine tidligere😱, de føles så såre ut og er vonde når jeg tar på de o.l. 

Jeg søkte litt på Google etter hva vonde nippler kan komme av, da kom det egentlig opp "tidlige symptomer på graviditet" , "rundt eggløsning og mensen". 

Så det jeg lurer på er, jeg har aldri hat vonde nippler tidligere og de har vært vonde i 3 dager nå. Hvis jeg tar en test idag eller imorgen, er det for tidlig? Jeg hadde mensen sist i begynnelsen av Demsber og har ikke hat mensen etter dette. Vet at jeg ikke får svar av dere om jeg er gravid eller ikke🙂. Men tenker litt på, hvordan var deres symptomer i starten? Og når er det tidlig nok å teste? Jeg har dessverre ikke helt kontroll på syklusen min heler, da den varierer veldig.  Tenker at hvis jeg tar en test imorgen og den er negativ og nippelsmertene ikke går over om jeg skal ta en ny test om noen dager igjen da evt🤔.

Anonymkode: a735a...1c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk vonde brystvorter veldig tidlig! Når jeg var ca 4,5 uke på vei så kom mannen borti puppene mine når vi gikk på hverandre i ei dør, og jeg hyyylte av smerter :P Var sammen med andre som ikke viste at jeg var gravid, så jeg måtte late som det var skulderen min som ble så vond.. :fnise:

Ville tatt en test :) Jeg tok "vanlige" tester, de viste en veldig svak strek først. Men tok clearblue digital med ukesindikator dagen etterpå, den viste 1-2 uker (altså 3-4 uker). 

Anonymkode: b3b53...efe

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk vonde brystvorter veldig tidlig! Når jeg var ca 4,5 uke på vei så kom mannen borti puppene mine når vi gikk på hverandre i ei dør, og jeg hyyylte av smerter :P Var sammen med andre som ikke viste at jeg var gravid, så jeg måtte late som det var skulderen min som ble så vond.. :fnise:

Ville tatt en test :) Jeg tok "vanlige" tester, de viste en veldig svak strek først. Men tok clearblue digital med ukesindikator dagen etterpå, den viste 1-2 uker (altså 3-4 uker). 

Anonymkode: b3b53...efe

Jeg kjøpte en vanlig test fra clearblue som jeg tenker å ta imorgen tidlig. Viser den negativ så får jeg bare prøve igjen senere hvis "brystvortene" mine ikke blir bedre😂. Fikk du flere symptomer?

Skrevet

Hvis du ikke har hatt mens siden tidlig desember, bør du ta en test. 

Anonymkode: 958e1...2f5

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Mynona, mod.

• Liker 1
Skrevet

Det var mitt sikreste tegn på graviditet. Det var ikke selveste puppene som var ømme men selve nipplene var dritømme. Håper du ser to streker når du tester :-D oppdater oss gjerne. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har hatt mens siden tidlig desember, bør du ta en test. 

Anonymkode: 958e1...2f5

Ja gjør det imorgen 🤞🏽

22 minutter siden, Kaktuss skrev:

Det var mitt sikreste tegn på graviditet. Det var ikke selveste puppene som var ømme men selve nipplene var dritømme. Håper du ser to streker når du tester :-D oppdater oss gjerne. 

Ja puppene er ikke vonde, kun nipplene😬. Jeg skal oppdatere imorgen når jeg har testet. Hadde vært super gøy hvis det kom to streker🤞🏽

• Liker 1
Skrevet

Den var negativ, dessverre

Skrevet

Hmm. Prøv igjen om noen få dager 😁 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...