Gå til innhold

Hvilken oppvaskmashin bruker dere til hvit kjøkken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gammel og sølv oppvaskmaskin i vår hvit kjøkken, men det ser ikke veldig fint ut, så vi tenker å bytte det. Hva slags oppvaskmaskin bruker dere i en hvit kjøkken og hvilket merket er det beste ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har helintegrert med samme front som resten av kjøkkenet. Litt usikker på merke, men tror det er Bosch, det er nok ikke det beste merket på markedet, men ikke alltid man trenger det for å være fornøyd.

Av de vanlige og mest kjente merkene er det vel Miele som går for å være best.

Anonymkode: ea372...9ae

• Liker 2
Skrevet

Kan du få takk i front til oppvaskamskinen? 

I mitt gamle kjøkken hadde jeg en oppvaskamskin som var hvit, i mitt nye har jeg den innebygget. heldekkende front. Har Miele. 

Anonymkode: 59041...4ef

• Liker 1
Skrevet
On 1/23/2018 at 12:50 PM, AnonymBruker said:

Kan du få takk i front til oppvaskamskinen? 

I mitt gamle kjøkken hadde jeg en oppvaskamskin som var hvit, i mitt nye har jeg den innebygget. heldekkende front. Har Miele. 

Anonymkode: 59041...4ef

jeg prøver å få takk i front. tusen takk for svaret.

Skrevet

Om du ikke får tak i front synes jeg stål er finest til hvitt kjøkken.  Hvitt er ikke hvitt, så det er fort gjort at hvitfargen på oppvaskmaskinen er hvitere eller gulere enn fargen på kjøkkenfrontene.

Anonymkode: 6f87d...82b

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker ikke stål, og syns hvitt er finest. Hadde en av toppmodellene til Siemens sist, og den var jeg utrolig fornøyd med. Hadde også hvitt kjøkken.

• Liker 1
Skrevet

Vi fikk ikke tak i front, så vi kjørte børstet stål.

Anonymkode: afb38...d1f

• Liker 1
Skrevet
På 23.1.2018 den 12.47, AnonymBruker skrev:

Har helintegrert med samme front som resten av kjøkkenet. Litt usikker på merke, men tror det er Bosch, det er nok ikke det beste merket på markedet, men ikke alltid man trenger det for å være fornøyd.

Av de vanlige og mest kjente merkene er det vel Miele som går for å være best.

Anonymkode: ea372...9ae

Ps!

Bosch er blant de  bedre merkene på markedet. Bosch og Siemens er forresten samme greia i følge selgerne på elektrobutikkene. 

Vi har Bosch serien i øvre prisklasse, innebygget sådan, komfyr, steke topp, oppvaskmaskin og kjøleskap. Absolutt å anbefale

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Rotehodet said:

Ps!

Bosch er blant de  bedre merkene på markedet. Bosch og Siemens er forresten samme greia i følge selgerne på elektrobutikkene. 

Vi har Bosch serien i øvre prisklasse, innebygget sådan, komfyr, steke topp, oppvaskmaskin og kjøleskap. Absolutt å anbefale

Jeg tror at jeg skal kjøpe Bosch og, mange har anbefalt det. Hvilken model bruker du? 

Skrevet

Jeg hadde kjørt på med stål om jeg ikke hadde fått tak i front i samme stil som kjøkkenet. En «hvit» oppvaskmaskin kommer i ymse nyanser og kan fort stikke seg fryktelig ut ved å se gul ut (da er det penere med stål syns jeg) 

Anonymkode: 2f936...d69

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...