Gå til innhold

Noen har sykt glødende hud - hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at noen har helt vilt glødende hud. Det er et sjeldent syn, men det hender. Huden har naturlige roser i kinnene, og glinser og gløder. Hvordan?? Det er såpass utrolig at jeg har vansker for å tro at det er 100% naturlig.

Jeg spiser over gjennomsnittet sunt, får i meg mye grønnsaker og tar tran :P Sover også veldig godt, og lenge nok. Verken røyker, eller drikker noe særlig. Bruker gode ansiktsprodukter, og vasker ansiktet morgen og kveld. Jeg har fin hud - ingen kviser eller linjer, jevn hudtone, men synes den tidvis er "blass". Det kan også ha noe med tiden å gjøre, da vi er bleke om vinteren. Men denne ekstra gløden som jeg snakker om, ser jeg ikke ut til å få selv med mer farge.

Er det peelinger eller laser?? Hvordan får de det til? :P Forstår at gener spiller stor rolle, men jeg har allerede ganske gode gener fra mine foreldre som har nydelig hud for sin alder. Denne ekstra gløden derimot vil jeg ha!!

Anonymkode: c5668...6fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan mikse litt flytende highlighter i ansiktskremen din eller i foundation hvis du bruker det. Ikke ta for mye, for da kan du se svett ut, eller som en diskokule.

Anonymkode: 47a2e...395

Skrevet

Min har blitt mye mer glødende etter jeg begynte å bruke noen dråper olje til fukt i ansiktet, istedenfor tradisjonell fuktighetskrem. Ser ikke fett ut eller noe.

Skrevet

For min del er det kjemisk peeling, et godt serum (og all annen hudpleie med masse fukt), og highlighter. Masse vann, godt kosthold og tran bidrar sikkert også :)

Anonymkode: bc78e...02c

Skrevet

Trener nesten hver dag. Huden ser raskt gusten ut om jeg ikke får opp blodomløpet skikkelig. 

Mye vann og sunt fett, som avocado. 

En skikkelig runde med peeling og rensende masker en gang i uka. 

Og jeg bruker foundation eller farget dagkrem med fuktig finish, og blander med et-par dråper Mac strobe cream. 

Anonymkode: 52150...ba0

Skrevet

Ja, det er kjemisk peeling kombinert med produkter :)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan mikse litt flytende highlighter i ansiktskremen din eller i foundation hvis du bruker det. Ikke ta for mye, for da kan du se svett ut, eller som en diskokule.

Tips til en god highlighter?

Anonymkode: d6323...362

Skrevet

Feber! Gratis og funker som fjell, til og med øynene blir blanke og fine.

Anonymkode: 59632...4f7

• Liker 8
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feber! Gratis og funker som fjell, til og med øynene blir blanke og fine.

Anonymkode: 59632...4f7

Tenkte på det samme. Feber er tingen, da er man både syk og glødende! 

Endret: Solbrenthet kan også funke bra hvis du vil at huden din skal gløde, eller eventuelt eksem hvis du vil det skal se sykt ut. 

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

MAC´s strobe cream <3 

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg bruker også MAC strobe cream :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker også MAC strobe cream :)

Strobe cream i Silverlite og Mineralize Skinfinish Lightscapade også fra MAC i pudderform er mine favoritter :)

Skrevet
15 timer siden, Perelandra skrev:

Tenkte på det samme. Feber er tingen, da er man både syk og glødende! 

Endret: Solbrenthet kan også funke bra hvis du vil at huden din skal gløde, eller eventuelt eksem hvis du vil det skal se sykt ut. 

Siden når gir eksem GLØD?

Skrevet (endret)
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden når gir eksem GLØD?

Du spurte om sykt glødende hud, og eksem er en hudsykdom. Er eksemen ille kan huden føles skikkelig rødglødende. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Skrevet
På 23. januar 2018 den 22.37, AnonymBruker skrev:

TheBalm Mary Lou Manizer er veldig god og tester ikke på dyr. Mac tester på dyr, så ville ikke kjøpt noe derfra. 

Skrevet

Trening og godt humør

Anonymkode: 312b9...144

Skrevet

Mineralfoundation!

Anonymkode: 57ebc...c67

Skrevet

Jeg kan ikke se glød på noen som er bleke og uten sminke.  Har man roser i kinnene så har man roser i kinnene.  Det er ikke glød.  Glød kommer ofte fra gode sminkeprodukter.  Veldig ung og solet hud kan dog gløde.  Nordmenn gløder sjelden vår høst og vinter.  Jeg syns ikke god hudpleie heller gir glød, men syre og peeling kan gi meg litt rosa hud.  Men det er ikke glød. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...