Gjest Kath Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Ja, hva sover du i? Jeg sover enten i en løs truse, eller naken. Noenganger truse og trøye. Og han sover alltid i boxeren sin, -vil helst ha han naken jeg da.. Det blir gjerne litt mer kosings i sengen etter leggetid når vi har lagt oss nakne! Hva med dere?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #7 Skrevet 8. februar 2005 sover dere nakne når dere har mensen?
Gjest Dazed Skrevet 8. februar 2005 #9 Skrevet 8. februar 2005 Hvis jeg sover alene blir det t-skjorte og pysjbukse. Men når jeg er med han så blir det tanga eller den sexye nattkjolen min han sover naken eller i boxer.
Suzy Skrevet 8. februar 2005 #12 Skrevet 8. februar 2005 Jeg sover alltid naken - også under mens ja (men det er så lite blødninger at det ikke gjør noe - har spiral)
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #15 Skrevet 8. februar 2005 legger meg med truse, sovner uten
Gjest lillelou Skrevet 8. februar 2005 #16 Skrevet 8. februar 2005 Ingenting, eller singlett og "boxertruse".
Gjest Persille i.i. Skrevet 8. februar 2005 #17 Skrevet 8. februar 2005 Vi sover begge nakne. Truse har jeg kun på et par dager under mensen.
~sikka~ Skrevet 8. februar 2005 #18 Skrevet 8. februar 2005 :o :o :o :o Hvorfor så sjokkert? Hvorfor skal jeg kle på meg bare fordi at jeg har mensen?
Gjest Hel Skrevet 8. februar 2005 #19 Skrevet 8. februar 2005 Enten boyshorts eller g-streng. han sover i bokser'n (og t-skjorte når det er kaldt).
Arkana Skrevet 8. februar 2005 #20 Skrevet 8. februar 2005 Vi sover begge nakne (under mensen sover jeg med truse på da, for tampong er ikke bra om natta). Kan ikke begripe at folk klarer å sove med klær på, er det kaldt kan man da skru opp varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå