_lykkepusen_ Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 jeg skal stramme opp kroppen min litt mer nå og trener derfor veldig mye. men for å få best utbytte av treningen må jeg samtidig spise sunn mat. og der har jeg et stort problem.. !!jeg har aldri vært flink til å spise sunn mat og er veldig kresen. er heller ikke spesielt flink til å lage mat, og derfor blir det gjerne noe enkelt. jeg er også student og økonomien er ikke på topp. noen som har tips på god, sunn og gjerne billig middag? og hva bør jeg spise til frokost? er flink til å blande meg fruktsmoothies, noe jeg synes er veldig godt.
helenaa Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Min favoritt innen sunn og billig mat: Tunfisk. Når det gjelder frokost/smoothies vil jeg bare anbefale frosne bær på REMA. De er billige og bra! Ellers tror jeg det vil være lurt å variere litt, f.eks. grovbrød noen dager og smoothies på andre. Lykke til! (jeg skal følge nøye med på denne tråden, for jeg vil også gjerne ha tips)
~sikka~ Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 På bfl.com finnes massevis av sunn, god og billig mat, mange 1000 oppskrifter, du kan velge om det er frokost, lunsj, middag eller mellommåltid du er på utkikk etter oppskrift for. Noe er billig og noe er dyrt inn der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå