AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Del Skrevet 23. januar 2018 Etter sist fødsel hadde jeg problemer med å finne bind som fungerte. Hadde mange uhell med lekkasjer på sidene. Hvilke bind syns dere fungerer? Og evnt hva slags truser for å holde det på plass? Føler jeg prøvde hele utvalget av både truser og bind uten å finne noe jeg følte meg helt sikker på... Anonymkode: 3b5b7...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg syntes de gigableiene/bindene på sykehuset fungerte best etter fødsel da det blødde mest. Ellers får man vel kjøpt noe på apoteket vil jeg tro? Høres ut som vanlige nattbind ikke holdt? Anonymkode: 10a0c...c12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Del Skrevet 23. januar 2018 Saba Anonymkode: 50550...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Del Skrevet 23. januar 2018 Brukte noen truser fra kappahl som er høye på livet ( ) og de største nattbindene jeg fant. Husker ikke om det var always eller Libresse. Anonymkode: 35980...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Del Skrevet 23. januar 2018 Libresse Maxi nattbind og vanlig har jeg brukt etter alle mine fødsler. De har de hatt på sykehuset også(som alternativ til de bleiene.) Overflaten på Libresse Maxi er ikke så plastikkaktig som andre bind, så evt sting vil ikke hekte seg så lett. Brukte boxere, og til andre fødsel kjøpte jeg nettingtruser(bestilte fra ett nettapotek). Fungerte fint for meg, men det betyr jo ikke at det gjør det for deg. Anonymkode: 970cd...568 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #6 Del Skrevet 23. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Saba Anonymkode: 50550...1a7 Fins de lenger da? Kan ikke huske å ha sett de på årevis Anonymkode: 970cd...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #7 Del Skrevet 23. januar 2018 Jeg brukte for det meste Libresse nattbind. Always er litt mykere og glattere men klumper seg og går i oppløsning. De 2 første ukene etter fødsel var vi innlagt på sykehuset og da brukte jeg bindene de hadde der, de er større enn nattbind og de er blitt tynnere og har fått bedre fasong enn da jeg fødte for 10 år siden. Anonymkode: 36217...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 23. januar 2018 #8 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Sånne svære bleier fra apoteket. Til gamle som tisser på seg! Obs.. de kan begynne å lekse deg opp om inkontinens, men bare jatt med hihi. Der gjorde de med meg (måtte spørre etter de bleiene for de ligger ofte ikke fremme) Endret 23. januar 2018 av N-Nøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #9 Del Skrevet 23. januar 2018 45 minutter siden, Neinøff skrev: Sånne svære bleier fra apoteket. Til gamle som tisser på seg! Obs.. de kan begynne å lekse deg opp om inkontinens, men bare jatt med hihi. Der gjorde de med meg (måtte spørre etter de bleiene for de ligger ofte ikke fremme) De ville faktisk jeg gått for også! Syns de svære bindene på sykehuset var noe dritt. Umulig å holde de på plass med de der nettingtrusene som utvida seg og ble helt formløse bare man tok dem på. Anonymkode: 2d0ab...62a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #10 Del Skrevet 23. januar 2018 Tok med meg noen av de digre bleiene fra sykehuset til de første dagene hjemme. Etterpå brukte jeg Libresse Goodnight Maxi. Anonymkode: b76f1...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 23. januar 2018 #11 Del Skrevet 23. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De ville faktisk jeg gått for også! Syns de svære bindene på sykehuset var noe dritt. Umulig å holde de på plass med de der nettingtrusene som utvida seg og ble helt formløse bare man tok dem på. Anonymkode: 2d0ab...62a Jah. Jeg fikk nettingboksershorts og de var fæle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #12 Del Skrevet 23. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Saba Anonymkode: 50550...1a7 Men de er litt smale om jeg ikke husker feil? 6 timer siden, Neinøff skrev: Sånne svære bleier fra apoteket. Til gamle som tisser på seg! Obs.. de kan begynne å lekse deg opp om inkontinens, men bare jatt med hihi. Der gjorde de med meg (måtte spørre etter de bleiene for de ligger ofte ikke fremme) Er de veldig dyre uten resept? Anonymkode: 3b5b7...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 23. januar 2018 #13 Del Skrevet 23. januar 2018 Har du prøvd tøybind? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. januar 2018 #14 Del Skrevet 23. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter sist fødsel hadde jeg problemer med å finne bind som fungerte. Hadde mange uhell med lekkasjer på sidene. Hvilke bind syns dere fungerer? Og evnt hva slags truser for å holde det på plass? Føler jeg prøvde hele utvalget av både truser og bind uten å finne noe jeg følte meg helt sikker på... Anonymkode: 3b5b7...847 Rett og slett voksenbleier. Bind selv nattbind er alt for lite 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #15 Del Skrevet 23. januar 2018 3 minutter siden, Maleficenta skrev: Rett og slett voksenbleier. Bind selv nattbind er alt for lite Har du fått barnet ditt enda? Anonymkode: e652f...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. januar 2018 #16 Del Skrevet 23. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du fått barnet ditt enda? Anonymkode: e652f...2aa Igår 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #17 Del Skrevet 23. januar 2018 14 minutter siden, Lumos skrev: Har du prøvd tøybind? Nei, vaske noe med blod høres for meg ganske så ekkelt ut. Har nok litt "problemer" med blod...Bruker alltid tampong ved mensen siden jeg vil ha minst mulig kontakt med blodet. Anonymkode: 3b5b7...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #18 Del Skrevet 23. januar 2018 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Igår gratulerer så mye!!! Anonymkode: e652f...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 23. januar 2018 #19 Del Skrevet 23. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Libresse Maxi nattbind og vanlig har jeg brukt etter alle mine fødsler. De har de hatt på sykehuset også(som alternativ til de bleiene.) Overflaten på Libresse Maxi er ikke så plastikkaktig som andre bind, så evt sting vil ikke hekte seg så lett. Brukte boxere, og til andre fødsel kjøpte jeg nettingtruser(bestilte fra ett nettapotek). Fungerte fint for meg, men det betyr jo ikke at det gjør det for deg. Anonymkode: 970cd...568 Samme bind jeg brukte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 23. januar 2018 #20 Del Skrevet 23. januar 2018 17 minutter siden, Maleficenta skrev: Igår Gratulerer😊 om noen dager vil du sannsynligvis blø mindre😊 nyt tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå