Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg er en jente på snart 22 år, har samboer og en datter på 5mnd. Jeg stortrives sammen med min lille familie, og min kjære er helt fantastisk. Han tar meg med på aktiviteter og fester osv der han blir invitert, så det er jo koselig. Han har kjempe mange venner rundt seg, og det er alltid noen som vil ha han med. Jeg derimot har veldig få venner, og heller ingen som er veldig nær. Greien er det at jeg selv aldri blir invitert av de vennene jeg har.

Jeg har prøvd å invitere med meg både mine venner og av og til min kjæreste sine venner for å bli bedre kjent med dem og det har jo hendt at andre blir med, men aldri er det noen som tar med meg eller inkluderer meg. Min kjære blir inviter med på alt mulig hele tiden, og ble for eksempel invitert med på ski helgetur nå om ikke så lenge, men hun som arrangerer dette inviterte ikke med meg, til tross for at hun skrev på gruppen at det var en del sengeplasser ledig igjen om noen ville ta med seg noen, pluss at jeg vel hvem alle er av dem som skal reise. Å dette er en jente jeg har prøvd å inkludere... 

Jeg er forresten en veldig sosial person som liker å være med folk, og som er med på det meste! 

Slik som dette har det nå vert kjempelenge, og jeg føler meg rett og slett ensom. Jeg føler meg kjedelig og at ingen vil være med meg, så nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger... Er dette bare meg, eller er det flere som føler det slik? 

Endret av Tonje123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skituren.. Altså, hva hadde du tenkt å gjøre med ungen din når dere evt er der da? Ta henne med..? Det er ikke barebare å ha barnevakt for så små barn en hel helg, det anbefales ikke at barnet er borte så lenge fra mor. Og jeg skjønner helt ærlig at de ikke har lyst til å ha med seg en baby på tur. 

Anonymkode: 93f60...fad

Skrevet

ts er bortskjemt.. Du har samboer og barn, ingen grunn til å føle seg ensom da. Tenk på de som sitter helt alene uten samboer, barn og venner..

Anonymkode: a1e92...4aa

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts er bortskjemt.. Du har samboer og barn, ingen grunn til å føle seg ensom da. Tenk på de som sitter helt alene uten samboer, barn og venner..

Kjære du, tenk deg om to sekunder. Mener du virkelig at personer som har en god familie, men uten venner ikke kan være  frustrert over at de mangler venner og venninner. 

Snakker om. 

Anonymkode: 59880...3fc

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære du, tenk deg om to sekunder. Mener du virkelig at personer som har en god familie, men uten venner ikke kan være  frustrert over at de mangler venner og venninner. 

Snakker om. 

Ja. Hun har tross alt familie og barn. Tenk på alle de enslige eldre som sitter alene i en kald leilighet uten noen rundt seg..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Hun har tross alt familie og barn. Tenk på alle de enslige eldre som sitter alene i en kald leilighet uten noen rundt seg..

Hvem er du til å legge lista for hvor elendig folk må ha det for å føle seg ensomme? Ensomhet er en følelse, og du kan ikke definere hvem som har lov å føle ensomhet.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de burde komme seg på SoMe(eller i den virkelige verden) og finne seg en venn, i stedet for å sitte i hula si og klage over alle som har venner og venninner.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...