Gå til innhold

Normalt å skrive med eksen hver eneste dag eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Messenger. De har barn sammen så skjønner jo han må til en viss grad... Har vært mye sammen med han og enten han er her eller jeg hos han så taster han med den dama! Jeg VET hun ikke ville ut av forholdet. De bor og nært hverandre. Dette bremser meg en del. 

Anonymkode: 2f3ed...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du burde trekke deg unna 

Anonymkode: d365d...e1f

Skrevet

Hvorfor er han ikke sammen med henne hvis de har barn sammen og holder på slik? :vetikke:

Anonymkode: 7289e...c78

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Vanligvis er det en del praktiske ting med barn så det er ikke så rart de taster.

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er han ikke sammen med henne hvis de har barn sammen og holder på slik? :vetikke:

Fordi hun gjorde noe han ikke kunne tilgi. Har møtt han i 2.5 mnd og dette gjør meg usikker. Han sier jo han liker meg, men redd jeg er en rebound 

Skrevet
1 minutt siden, padawan skrev:

Vanligvis er det en del praktiske ting med barn så det er ikke så rart de taster.

Jeg har barn selv og taster ikke hver dag med barnefar! En mld er vanligvis nok.. 

• Liker 7
Skrevet

Ta det opp med han. Spør hva som ligger bak det

• Liker 1
Skrevet

Kunne vært meg. Tekster daglig med min eks. Vi feirer også høytider sammen. Vet han dater andre, men det bryr ikke meg. Nydama får barn og eksdame med på laget hehe. Vi er gode venner så derfor har vi daglig kontakt. Ja jeg skulle ønske vi var sammen så sender litt snapper og.

Anonymkode: c71ea...e44

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i samme situasjon.. de var sammen i 15 år og har tre barn sammen. Hun er gift på nytt. Men jeg vet ikke. I dag fikk jeg snap av et bilde av henne i bilen hans, og en ny snap av bilde av barnet og "gøy å vere på tur med mamma og pappa :)". Det begynner å plage meg bittelitt, selv om jeg prøver å tvinge meg selv til å tenke at det er bra at de finner på ting med barnet. Men de snapper mye og snakker hver dag, og hun er sykt nysgjerrig på oss og spør han om oss veldig ofte. Har hun problem med leksene til det ene barnet så ringer hun han og han drar dit med én gang, og det er ofte. Jeg kjenner hun litt også fra før jeg og han møttes, og jeg liker henne. Men ja.. 😰 Vi er offisielt kjærester, men jeg kjenner at jeg automatisk distanserer meg pga dette nå.

Anonymkode: 94e15...fa7

Skrevet (endret)

Jeg taster ikke med eksen hver dag selv om vi har barn sammen. Høres voldsomt ut.

Endret av Jentadi
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har barn med min eks, og det kan gå alt mellom 1-7 dager mellom hver melding - det er skjer jo litt mtp aktiviteter/skole og påfølgende møter/dugnad i forbindelse med det. Det er korte beskjeder, selv om vi er venner så har vi ikke behov for tett kontakt, og jeg tror ikke min kjæreste føler at det er unødvendig mye dialog. Som regel sender jeg kjæresten melding og forhører meg om vi skal høre med barnefaren om han kan ta et møte for eksempel, jeg føler at jeg da involverer ham også i kommunikasjon og avgjørelser. Han er en like stor del av hverdagen for barn som det jeg er sånn sett, så for meg blir det riktig å ta ham med i slike ting også :) Kan hende det gjør det enklere, at han vet hva som blir kommunisert og hvorfor. Jeg tenker det lett kan bli tricky i slike situasjoner selv om man i utgangspunktet ikke er en sjalu person, så åpenhet og å inkludere blir ganske viktig for å ufarliggjøre den kontakten.

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme situasjon.. de var sammen i 15 år og har tre barn sammen. Hun er gift på nytt. Men jeg vet ikke. I dag fikk jeg snap av et bilde av henne i bilen hans, og en ny snap av bilde av barnet og "gøy å vere på tur med mamma og pappa :)". Det begynner å plage meg bittelitt, selv om jeg prøver å tvinge meg selv til å tenke at det er bra at de finner på ting med barnet. Men de snapper mye og snakker hver dag, og hun er sykt nysgjerrig på oss og spør han om oss veldig ofte. Har hun problem med leksene til det ene barnet så ringer hun han og han drar dit med én gang, og det er ofte. Jeg kjenner hun litt også fra før jeg og han møttes, og jeg liker henne. Men ja.. 😰 Vi er offisielt kjærester, men jeg kjenner at jeg automatisk distanserer meg pga dette nå.

Dette.. Det å slite med følelsen av å være utenfor og ikke en naturlig del av livet og hverdagen.. Jeg kunne aldri dratt på biltur med eksen og barn alene, for meg er det helt naturlig at det er jeg og samboer som er en duo nå. Det samme med turer til eksen titt og ofte, selv om det er grunner, da ville jeg eventuelt tatt kjæresten med meg. Å gjøre slikt som beskrives her ville føles fullstendig unaturlig for meg, og jeg tenker det ville gitt den tryggeste partner usikkerhet i en eller annen form. Vi feiret første jul og nyttår sammen, men da hadde ingen av oss møtt noen så det ble helt naturlig. Det er ingenting mellom eksen og meg og kjæresten er heller ikke sjalu av seg, men allikevel så er det noe med å forholde seg så jevnt med fortiden. Som sagt så er inkludering utrolig viktig, ihvertfall for meg.

Men, jeg vet mange er så ulike at her er sikkert meningene sterkt sprikende :biggrin:

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som at han har lyst til å være singel. 

Veldig bra at de klarer å kommunisere, men det blir kanskje litt i meste laget og jeg hadde følt "Hva gjør jeg her?" og "Hvorfor skal jeg være her?".

Det er ikke sånn det skal være å ha en kjæreste? og det er ikke slik man behandler en kjæreste! 

Jeg synes det høres ut som at barnet blir brukt i denne sammenheng for eget ego og du står igjen uten en kjæreste som behandler deg bra og viktig. Da er det vel like greit å være singel?

Anonymkode: 9e727...2cd

Skrevet

Jeg og min eks gjorde det (vi har barn sammen), og vi ble sammen igjen. 

Anonymkode: e05e4...444

• Liker 2
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg dater var gift like lenge, men noe sånt ville jeg ikke godtatt! Dessuten er 2 mnd her for tidlig å stille krav føler jeg, vi er ikke kjærester enda. 

Skrevet

Tror det er litt for optimistisk av både deg og han å late som at dette ikke er ille?

Han vet at han sender ut slike signaler til deg, men han bryr seg ikke nevneverdig over det. Og det er sannheten. Du unngår også å reagere på det, hvilket gir han mulighet til å ha foten sin på to forskjellige steder.

Våg å si ifra at dette ikke er greit for deg. 

En kjæreste skal ikke legge slike usikre feller til deg og la deg undre på denne måten. Det spiller ingen rolle om han vil videre med deg eller ikke, ikke når han ikke oppfører seg som en god kjæreste for deg eller gjør noe bedre ut av det. 

Hvis dette er så greit, så kan han finne seg en partner som gjør lignende mot han. Som skriver slik med sin eks og gjør hverandre usikre, så får du finne en som behandler deg bedre

Anonymkode: 5ba97...df7

• Liker 1
Skrevet

Har ikke du noen som er interessert i deg eller en mann du kan skrive med på messenger?

Ta frem mobilen og sett i gang samtalen, daglig.

Anonymkode: 88b94...189

• Liker 4
Skrevet

Ja, når de har barn er det ganske normalt. Takler du ikke det, bør du slå opp - du blir nemlig aldri kvitt ''den dama''. Hun kommer til å være en stor del av livet ditt, og en enorm del av livet hans - for evig og alltid :P Kanskje ikke for alltid, men hvertfall til barna fyller 20. Minst. 

Anonymkode: 2f910...d88

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, når de har barn er det ganske normalt. Takler du ikke det, bør du slå opp - du blir nemlig aldri kvitt ''den dama''. Hun kommer til å være en stor del av livet ditt, og en enorm del av livet hans - for evig og alltid :P Kanskje ikke for alltid, men hvertfall til barna fyller 20. Minst. 

Anonymkode: 2f910...d88

Jeg har barn, men jeg har litt andre ting å gjøre i hverdagen enn å skrive med eksmannen. I tillegg har jeg en kjæreste å skrive med

Anonymkode: 6512e...1bf

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke du noen som er interessert i deg eller en mann du kan skrive med på messenger?

Ta frem mobilen og sett i gang samtalen, daglig.

Anonymkode: 88b94...189

Gjør det, ts! Se om han synes det er greit

Anonymkode: 6512e...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...