AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Det viser seg å være noen jobbmuligheter i Skien. Vi er en familie på 2 voksne og 2 barn i barnehagealder. Hvilke boligområde er fine og trygge for barn, samt anbefalt skolekrets? Setter pris på alle svar. Anonymkode: 09b42...4da
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Limi/Rising, da vil barna gå på Gjerpen skole, ca 5-10 min til sentrum. Det er også flere barnehager i nærheten. Venstøp er også populært, god barneskole, og flere barnehager(samme barnehager som Limi/Rising). Skotfoss har også gode barnehager, barneskolen der har jeg hørt godt om. Klyve/Tollnes har også en god barnehage, men barneskolen har jeg ikke hørt noe om. Kan jo nevne at Rising, Limi og Venstøp er de blandet de dyreste plassene i Skien. Det er landelig, men sentralt. Gode skoler og barnehager trekker prisen vesentlig opp. Med det sagt er det billig i Skien i forhold til andre plasser. Anonymkode: 43aac...e77 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #3 Skrevet 24. januar 2018 Ikke flytt til Skotfos. Barnehagen er god, men generelt er det ikke et godt oppvekstmiljø for barn. Ulempen med Venstøp er at det blir mye kjøring når barna blir eldre, da det ligger litt utenfor sentrumsområdene. Men det er et godt område å vokse opp i. Bølehøgda er et populært område for barnefamilier. Et trygt område å vokse opp i. God skole. Jeg ville styrt unna Gulset, i alle fall i ungdomstida. Anonymkode: f042a...f19 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 Må si meg sterkt uenig i Bølehøgda, så mye rus det er der er ikke det et heldig sted for barn å vokse opp i det hele tatt. Skolen er også blandet en av skolene som har mest mobbing i Skien/Porsgrunns området. Anonymkode: 43aac...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå