Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en tislig oppkjøring så jeg dro for å drikke kaffe. Men cafen vsr stengt. Så jeg kjøpte en iskaffe fra samvirkelaget og slang den inn i en sånn kortbølgeovn. 

Så viser det seg at slike ovner ikke liker metall og at Tine sin iskaffe ikke holder seg tett særlig lenge. Det ble både gnister, søl og røyk.

Så kommer en hurpe med blod i blikket og røyk kommende ut av nesen og skjeller meg ut. Jeg prøver forgjeves å forklare at dette var et hendig uhell som ingen kunne klandres for. Når jeg desperat prøvde å roe henne ned ved å minne henne på at gravide damer ikke bør hisse seg så mye ut kastet hun meg ut (hun var visst nare tjukk). Jeg fikk ikke engang en ny iste.

Hun må da fatte og begripe at en konnisør som meg aldri har rørt en slik søppelovn før. Hvis jeg så ut som en av bermen eller hadde joggebukse og caps på meg ville jeg delvis forstptt.

Har noen andre blir forulempet av kassadamer som tror de er politi og rettsvesen i et?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Jeg synes det er rart du ikke vet metall skal legges inn i slike ovner.

Skrevet

Ynkelig.

Anonymkode: 806f6...2e3

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ynkelig.

Ikke ta ham alvorlig. Han finner på en masse teite historier og tror/synes sikkert selv han er morsom.

Anonymkode: 9f2bf...410

• Liker 4
Skrevet

:baby:

Anonymkode: 52443...18e

• Liker 1
Skrevet

Haha. Det verste er at det finnes sikkert noen personer som ville oppført seg som jeg-personen i historien din!

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Jeg hadde en tislig oppkjøring så jeg dro for å drikke kaffe. Men cafen vsr stengt. Så jeg kjøpte en iskaffe fra samvirkelaget og slang den inn i en sånn kortbølgeovn. 

Så viser det seg at slike ovner ikke liker metall og at Tine sin iskaffe ikke holder seg tett særlig lenge. Det ble både gnister, søl og røyk.

Så kommer en hurpe med blod i blikket og røyk kommende ut av nesen og skjeller meg ut. Jeg prøver forgjeves å forklare at dette var et hendig uhell som ingen kunne klandres for. Når jeg desperat prøvde å roe henne ned ved å minne henne på at gravide damer ikke bør hisse seg så mye ut kastet hun meg ut (hun var visst nare tjukk). Jeg fikk ikke engang en ny iste.

Hun må da fatte og begripe at en konnisør som meg aldri har rørt en slik søppelovn før. Hvis jeg så ut som en av bermen eller hadde joggebukse og caps på meg ville jeg delvis forstptt.

Har noen andre blir forulempet av kassadamer som tror de er politi og rettsvesen i et?

For en elendig service! Jeg hadde forlangt å få pengene tilbake for at den dumme ovnen ødela iskaffen. 

Endret av BiancaH96
Skrevet
6 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Ay caramba!:fnise::fnise::fnise:

Anonymkode: 4a824...c56

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta ham alvorlig. Han finner på en masse teite historier og tror/synes sikkert selv han er morsom.

Det er nettopp DET som er ynkelig. Jeg har samme oppfatning som deg.

• Liker 1
Skrevet

En tislig konnisør utsatt for et hendig uhell. Forteller i grunnen alt.

• Liker 1
Skrevet

Hun kjente deg sikkert igjen for kg og tenkte det var anledningen til å fortelle deg hvor skapet skal stå

Anonymkode: 7ca81...ecb

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er nettopp DET som er ynkelig. Jeg har samme oppfatning som deg.

Aah....     :5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...