Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, jeg sier da ikke det ordet når det er snakk om graviditeten min. Nå må dere slappe av litt her i hønsegården. Men det var snakk om piercing å da sier jeg fitta om jeg vil si det. Jeg ser ikke helt problemet med det. De som tok piercingene på meg i studio sa også fitte/fitta uten at jeg heva et øyenbryn. Men takk til dere 2 som faktisk svarte på spm mine og dere andre gå å hat et annet sted nå 

Anonymkode: 19168...d4b

Du snakket jo ikke kun om "fittepiercingene" dine, du nevnte også "fitteleppene"...og det gjorde du i forbindelse med graviditet! Da går jeg ut fra at du snakker sånn til f.eks. jordmor også? 

Anonymkode: f92e7...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, jeg sier da ikke det ordet når det er snakk om graviditeten min. Nå må dere slappe av litt her i hønsegården. Men det var snakk om piercing å da sier jeg fitta om jeg vil si det. Jeg ser ikke helt problemet med det. De som tok piercingene på meg i studio sa også fitte/fitta uten at jeg heva et øyenbryn. Men takk til dere 2 som faktisk svarte på spm mine og dere andre gå å hat et annet sted nå 

Hat? Slapp av, vi påpekte bare at ordbruken din høres trashy ut

• 2 uker senere...
Skrevet

Det har ingenting å si, det er topic som gjelder.

Hvis det blir snakk om keisersnitt da? Må piercing ut da også?? 

Skrevet
På 23.1.2018 den 21.53, AnonymBruker skrev:

sykeste ordbruken... skikkelig usmakelig! og av en mor av alle greier:frkk: 

Anonymkode: e8de2...dbb

Eh, mødre er forskjellige, du vet det?

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da må den absolutt ut.

Anonymkode: 7d3f1...5f1

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved operasjon får man ikke ha et eneste smykke så da må du hvertfall fjerne den, uten unntak. 

Anonymkode: 9bd09...e96

• 2 år senere...
Skrevet

H

Anonymkode: 70cdb...e16

Skrevet

Her gikk det fint å sette i piercing en igjen etter fødsel 🙂

Anonymkode: 70cdb...e16

Skrevet
På 23.1.2018 den 11.34, AnonymBruker skrev:

Ordbruk? Fitte er et ganske normalt ord nå å dessuten er det vel bedre at jeg bruker et ord alle forstår istedefor å gå rundt grøten sånn at ingen skjønner??? 

Ja var det jeg var redd for. Liker piercingene mine å har et veldig bra sexliv pga de. Kanskje det går ann å holde hullene åpne på noen måte sånn at det ikke gror igjen å jeg kan sette inn igjen etter fødsel? :) er snakk om 1 på hver fitteleppe

Kjønnsleppe er et normalt ord somikke får deg til å høres ut som en hore på kaia. 

På 5.2.2018 den 15.25, AnonymBruker skrev:

Ja, det brukes kniv med strøm under keisersnitt som kan gi brannsår rundt metall.  

Anonymkode: b5223...3af

• Nyttig 1
  • 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering fra deg ts? Tatt ut mitt smykke nå, men vil som deg gjerne sette den på igjen efteråt 

Anonymkode: 7fa66...751

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2018 den 15.25):

Alltid en fare for keisersnitt, så alt av metall/piercinga som kan fjernes i forkant er lurt å ta ut. Bruker høyfrekvent strøm (jobber på operasjonsavdeling). 

Har selv et par i brusken i øret jeg tenker ta ut ca en måned før og erstatte med plastikk. Sånn nedentil ville jeg bare latt det gro igjen og tatt på nytt når du føler deg klar for det, med tanke på alt som skal skje der nede og infeksjonsfaren. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fødte for 2 år siden. Hadde da både en clithood piercing og Christina piercing. Måtte ikke ta dem ut. 

Anonymkode: abd50...723

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...