Gå til innhold

Morsdagsgave fra voksne barn, tips ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor ønsker seg sjelden noe, og er gal på husefyll. Så jeg tenkte forbruksvarer. Parfyme er litt dyrt, og jeg bor ikke nær nok til å snike meg til å sjekke hva produkter hun liker Eller har lite av. 

Hun drikker ikke kaffe eller te i stor grad. 

Jeg har tenkt sjokolade, men det føles litt rart til en mor? 

Noen ideer til gaver? Må kunne sendes i post, vinflaske går heller ikke. 

Anonymkode: 1bc0c...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En blomsterbukett med noen fine ord på kortet.

Skrevet

Hvis hun liker å lese, hva med ei bok? Greit å sende i posten, og hvis boken er kjøpt i en kjedebutikk som Ark eller Norli så får hun byttet den hvis hun har den fra før. 

Ellers er som nevnt over blomster veldig fint. Ring til den lokale blomsterbutikken og spør om de bringer. De fyller også ut kortet for deg (vi har gjort dette ofte da både mine foreldre og mannen sine foreldre bor langt unna) 

Skrevet

Min mor er veldig glad i ren pistasj is, men finner kun med sjokoladeni butikken. Jeg kom over en pakke med ren pistasjis fra møvenpic i fjord, og kjøpte det til henne :) hun ble beldog glad :) 

Men funker ikke akkurat i posten da :fnise: men finnes det noe lignende for din mor som du kunne gjort.

Har tidligere år kjøpt Krim film serie til henne da hun er glad i krim :) bestilte på nett og satte hennes adresse som leveringsadresse. Hun ble:nordvesta: overraska 

Anonymkode: b9b0e...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...