Gå til innhold

Hva syntes dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Ønsker å høre andres meninger om denne kjolen. Er 169 høy og str s.

44EA372D-4119-49EC-9F7B-536BF2263994.jpeg

Anonymkode: 699bc...02f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin den.

Anonymkode: 4018c...221

Skrevet

Personlig ikke så begeistret for ballkjolestilen, da jeg synes det blir litt sukkersøtt og lite kult. Innenfor sjangeren var den absolutt ikke blant de verste. Absolutt pen.  Det viktige er jo at du finner noe du liker. Ville brukt hæler for å sikre at du ikke forsvinner i alt stoffet. 

Anonymkode: 75989...87a

• Liker 5
Skrevet

Vanskelig å se detaljer på det bildet, men den så da fin ut. Personlig er jeg ikke så glad i ballkjoler eller tyll, men jeg syns det kan være fint på andre. Som sagt er det veldig vanskelig å se detaljer på det bildet. Hva slags stoff er det, er det mønster i stoffet, hvordan føles stoffet å ta på, hvordan ser ryggen ut?

Anonymkode: 57973...897

Skrevet

Litt mye tyll, og kanskje litt kjedelig, men ellers fin. 

Anonymkode: 69cfa...c61

• Liker 5
Skrevet

Nyyydelg, men ville hatt slør i tillegg 💗

Anonymkode: 97891...166

Skrevet

Det var en skikkelig prinsesse kjole, og jeg tror du er høy nok til å bruke en slik kjole. 

Skrevet

Trådstarter her..:)

Glemte å skrive at jeg skal ha sjlør og tiara

Anonymkode: 699bc...02f

Skrevet

Veldig fin men likte ikke belte i livet. 

• Liker 1
Skrevet

Den var fin, men jeg foretrekker smaler kjoler selv. 

Skrevet

Personlig forstår jeg ikke helt at kvinner som er forbi tenårene ønsker å ikle seg en stor, prinsesseaktig tyllkjole med strass (og så tiara på toppen av det hele også da). Det finnes jo så mange mer stilfulle og moderne kjoler som ikke drukner bruden i tyll og juggel. Så den kjolen hadde vært utelukket for min del. Men om den er representativ for din stil og personlighet, så er det jo bare å kjøre på.

Anonymkode: ec283...b8a

• Liker 11
Skrevet

Er du veldig høy, så ja, men er du middels/liten, er det et klart nei

Anonymkode: aea1a...a1e

Skrevet

Helt ok, ikke en kjole jeg ville husket på noen måte... Husk god BH under, kjipt å måtte drive å dra den opp hele dagen..

Anonymkode: 4548a...324

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personlig forstår jeg ikke helt at kvinner som er forbi tenårene ønsker å ikle seg en stor, prinsesseaktig tyllkjole med strass (og så tiara på toppen av det hele også da). Det finnes jo så mange mer stilfulle og moderne kjoler som ikke drukner bruden i tyll og juggel. Så den kjolen hadde vært utelukket for min del. Men om den er representativ for din stil og personlighet, så er det jo bare å kjøre på.

Jeg er 45 og skal ha en kjole som er nesten helt lik denne, med enkelt langt slør, små og få smykker, og lange hansker. (operalength). Nå skal det sies at jeg nok ikke ser ut som en gjennomsnitts 45 år gammel kvinne i Norge. 

Image result for ball gown tulle sweetheart crystal beads

Anonymkode: 2d22e...85c

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 45 og skal ha en kjole som er nesten helt lik denne, med enkelt langt slør, små og få smykker, og lange hansker. (operalength). Nå skal det sies at jeg nok ikke ser ut som en gjennomsnitts 45 år gammel kvinne i Norge. 

Image result for ball gown tulle sweetheart crystal beads

Nå ønsker jeg ikke å fornærme noen, men den kjolen på bildet her er vel nettopp skrekkeksempelet på det jeg snakker om. Det spiller ingen rolle om du er slankere og mer ungdommelig enn 45-åringer flest, om du så hadde vært en ung babe på 25 hadde jeg fremdeles syntes det så rart ut. Det er den type kjole jeg ønsket meg til skoleballet på ungdomsskolen, liksom. Og da var det naturlig, for man var fortsatt en jentunge og barndommens prinsessedilla hadde ikke helt sluppet taket. Men som voksen kvinne på bryllupsdagen? Det er liksom så.. uelegant. 

Men for all del, smaken er som baken og jeg ville selvsagt aldri kommentert noe negativt til en brud IRL, bare her som et ærlig svar på TS' spørsmål.

• Liker 24
Skrevet

ser ut som en kjole som er tatt rett ut av en Disney film. Om det er noe du liker så er den den rette kjolen for deg. Personlig ville jeg valgt noe annet. 

Anonymkode: 641ed...419

• Liker 3
Skrevet

Ikke en kjole jeg ville valgt.  

• Liker 2
Skrevet

Synes den var kjempefin :) Men jeg ville ikke turt gå med noe helt uten stropper/ermer, i frykt for at den skulle ramle ned. Jeg hadde blitt gående og hipse den opp for sikkerhets skyld hele dagen, og det ser jo ikke spesielt elegang ut. 

Anonymkode: ad32a...c64

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes den var kjempefin :) Men jeg ville ikke turt gå med noe helt uten stropper/ermer, i frykt for at den skulle ramle ned. Jeg hadde blitt gående og hipse den opp for sikkerhets skyld hele dagen, og det ser jo ikke spesielt elegang ut. 

Anonymkode: ad32a...c64

Til en slik kjole passer det ikke med tykke stropper, finest med tynne.  Men de gir ingen som helst hjelp og støtte på en så tung kjole og vil heller bare gnage på skuldrene.  Kjolen skal sitte så godt at den bæres av livet ditt.  Så den må sitte tight.  Ikke noe overspising den dagen med andre ord.  Jeg kan såvidt sitte med min, men jeg lurer på om jeg skal fjerne laget med alle glassperlene på toppen og da blir den nok ikke fullt så stiv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...