Gå til innhold

Sverige ligger an til å bli et diktatur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sverige er i ferd med å avvikle demokratiet. Landet ligger an til å bli et diktatur. Det er så inn i helvetes sørgelig, men jeg er 100 prosent sikker, sier tidligere partileder til Socialdemokraterna, Håkan Juholt.

https://nyheteridag.se/ambassador-hakan-juholt-vi-haller-pa-att-avveckla-demokratin/

– Hur gammal är din son? Fyra? När han är gammal kommer han inte att leva i en demokrati utan i en teknokrati, eller en diktatur. Det är så in i helvete sorgligt. Jag är ledsen att säga det, men jag är 100 procent säker. Vi håller på att avveckla demokratin!

– Jag tror inte att hotet är en diktatur med rullande stridsvagnar på Sergels torg, utan ett expertstyre där vi inte låter landet styras av medborgarnas värderingar, säger Juholt gällande sin framtidssyn på Sverige. 

Anonymkode: d50c9...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og landet har ene og alene seg selv å takke. De slapp frivillig denne galskapen løs, selv om andre land har advart 1000-vis av ganger.

Jeg fatter ikke at noen kan være så blinde??

Anonymkode: f2507...79a

Skrevet

Sverige, Frankrike, Tyskland og de landene nærmest folkevandringen (Italia og Spania), kommer til å bli innlemmet i de utvidete Midtøsten. 

Så på sikt vil også Norge bli en del av Eurabia.

Anonymkode: 5c669...fdf

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sverige, Frankrike, Tyskland og de landene nærmest folkevandringen (Italia og Spania), kommer til å bli innlemmet i de utvidete Midtøsten. 

Så på sikt vil også Norge bli en del av Eurabia.

Anonymkode: 5c669...fdf

Artikkelen gir veldig lite informasjon om hvorfor han tror Sverige vil bli et teknokrati/diktatur. Og den lille informasjonen som er der peker ikke på at han tenker på innvandring i det hele tatt. Snakk om å lese det man vil lese.

Endret av Nicathv
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke lese artikkelen dere kommenterer? Den handler ikke om innvandring. 

Anonymkode: 03c96...7d2

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke lese artikkelen dere kommenterer? Den handler ikke om innvandring. 

Anonymkode: 03c96...7d2

Indirekte henviser han til innvandringspolitikken.

Skrevet

Eh, den du siterer som tror Sverige er på vei bort fra demokrati, sier spesifikt at han ikke tror diktatur er alternativet. 

Jeg tror du må øve litt mer på svensk før du leser skumle nattahistorier.

Anonymkode: 8babe...7a0

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, den du siterer som tror Sverige er på vei bort fra demokrati, sier spesifikt at han ikke tror diktatur er alternativet. 

Ukorrekt. "När han är gammal kommer han inte att leva i en demokrati utan i en teknokrati, eller en diktatur."

I denne setningen betyr 'utan' 'men'. Det høres kontraintuitivt ut for nordmenn.

Endret av Nicathv
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror jaggu det er du som ikke kan svensk.

Skrevet

Hvis Sverige må sette inn militæret for å opprettholde vanlig lov og orden.. Da begynner det å ligne på diktatur man helst ikke vil assossieres med.

Anonymkode: 0c81a...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...