AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #1 Skrevet 23. januar 2018 Sverige er i ferd med å avvikle demokratiet. Landet ligger an til å bli et diktatur. Det er så inn i helvetes sørgelig, men jeg er 100 prosent sikker, sier tidligere partileder til Socialdemokraterna, Håkan Juholt. https://nyheteridag.se/ambassador-hakan-juholt-vi-haller-pa-att-avveckla-demokratin/ – Hur gammal är din son? Fyra? När han är gammal kommer han inte att leva i en demokrati utan i en teknokrati, eller en diktatur. Det är så in i helvete sorgligt. Jag är ledsen att säga det, men jag är 100 procent säker. Vi håller på att avveckla demokratin! – Jag tror inte att hotet är en diktatur med rullande stridsvagnar på Sergels torg, utan ett expertstyre där vi inte låter landet styras av medborgarnas värderingar, säger Juholt gällande sin framtidssyn på Sverige. Anonymkode: d50c9...586
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #2 Skrevet 23. januar 2018 Og landet har ene og alene seg selv å takke. De slapp frivillig denne galskapen løs, selv om andre land har advart 1000-vis av ganger. Jeg fatter ikke at noen kan være så blinde?? Anonymkode: f2507...79a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 Sverige, Frankrike, Tyskland og de landene nærmest folkevandringen (Italia og Spania), kommer til å bli innlemmet i de utvidete Midtøsten. Så på sikt vil også Norge bli en del av Eurabia. Anonymkode: 5c669...fdf
Nicathv Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sverige, Frankrike, Tyskland og de landene nærmest folkevandringen (Italia og Spania), kommer til å bli innlemmet i de utvidete Midtøsten. Så på sikt vil også Norge bli en del av Eurabia. Anonymkode: 5c669...fdf Artikkelen gir veldig lite informasjon om hvorfor han tror Sverige vil bli et teknokrati/diktatur. Og den lille informasjonen som er der peker ikke på at han tenker på innvandring i det hele tatt. Snakk om å lese det man vil lese. Endret 23. januar 2018 av Nicathv 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 Hvorfor ikke lese artikkelen dere kommenterer? Den handler ikke om innvandring. Anonymkode: 03c96...7d2 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #6 Skrevet 23. januar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke lese artikkelen dere kommenterer? Den handler ikke om innvandring. Anonymkode: 03c96...7d2 Indirekte henviser han til innvandringspolitikken. Anonymkode: d50c9...586
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #7 Skrevet 23. januar 2018 Eh, den du siterer som tror Sverige er på vei bort fra demokrati, sier spesifikt at han ikke tror diktatur er alternativet. Jeg tror du må øve litt mer på svensk før du leser skumle nattahistorier. Anonymkode: 8babe...7a0 1
Nicathv Skrevet 23. januar 2018 #8 Skrevet 23. januar 2018 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, den du siterer som tror Sverige er på vei bort fra demokrati, sier spesifikt at han ikke tror diktatur er alternativet. Jeg tror du må øve litt mer på svensk før du leser skumle nattahistorier. Anonymkode: 8babe...7a0 Ukorrekt. "När han är gammal kommer han inte att leva i en demokrati utan i en teknokrati, eller en diktatur." I denne setningen betyr 'utan' 'men'. Det høres kontraintuitivt ut for nordmenn. Endret 23. januar 2018 av Nicathv
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #9 Skrevet 23. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Eh, den du siterer som tror Sverige er på vei bort fra demokrati, sier spesifikt at han ikke tror diktatur er alternativet. Jeg tror du må øve litt mer på svensk før du leser skumle nattahistorier. Anonymkode: 8babe...7a0 Jeg tror jaggu det er du som ikke kan svensk. Anonymkode: d50c9...586
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #10 Skrevet 23. januar 2018 Hvis Sverige må sette inn militæret for å opprettholde vanlig lov og orden.. Da begynner det å ligne på diktatur man helst ikke vil assossieres med. Anonymkode: 0c81a...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå