Gå til innhold

Fått blomster på døra, aner ikke fra hvem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke spør noen av de tre mennene om blomstene. La vedkommende avsløre seg selv.

Btw. jeg ville kastet blomstene.

Anonymkode: e3baa...237

Inntil videre velger du å tenke at det er tante Magda som sendte blomstene, men glemte kortet. Så kan du glede deg over dem.

Etterhvert får du sikkert vite hvem som sendte dem, og da kan du litt forbauset si at du var sikker på at det var tante Magda som var avsender.

Anonymkode: 8ff98...afc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke blomster og hvilke farger var det på blomstene i buketten? Det kan ha betydning ("blomsterspråket" og hva de forskjellige blomstene i forskjellige farger symboliserer og forbindes med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger sikkert hemmelig kamera blant blomstene :sjokkert:

Anonymkode: 9f4a0...aa6

Grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mass skrev:

Jeg tenkte umiddelbart å, så spennende! 

En fin ting å gjøre ❤

Samme her

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at noen blir urolige/ usikre m.m. av anonyme gaver, er det ikke en bra ting å sende slikt uten en liten beskjed på et kort el.l.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er creepy å sende blomster uten kort.

Holder en knapp på eksdaten. Er det han nye så ville jeg i hvert fall kvittet meg kjapt med han..

Anonymkode: af22c...4f0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Onar skrev:

Samme her

Da har du ikke opplevd det ofte nok..

Anonymkode: 97a6b...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er creepy å sende blomster uten kort.

Holder en knapp på eksdaten. Er det han nye så ville jeg i hvert fall kvittet meg kjapt med han..

Anonymkode: af22c...4f0

Jo, men om det er eksdaten så ville det jo vært naturlig å gitt til kjenne. Han får jo ikke noe ut av å sende henne blomster uten no kort etter det har gjort det slutt, om det da ikke er noen spesifikke blomster som han trodde var en intern greie mellom han og ts. Om han hadde prøvd å vinne henne tilbake hadde det vært naturlig å skrive et kort i tillegg. Men hvem av de endte datingen, ts?

Eksen kan vi nok utelukke, at han kanskje savner henne er greit nok, men å sende blomster ut av det blå der ts i tillegg ikke vet at det er fra han blir helt merkverdig. Han måtte jo da ha skjønt at TS umulig kunne ha trodd at de var fra han.

Så om det er en av disse tre tror jeg det kan være den nye daten. Siden dere akkurat har begynt å date er det lett for han å anta at du selvfølgelig skjønner at det er fra han, dere dater jo. Så han ville overraske deg med blomster siden han synes første date var veldig vellykket og vil vise at han vil gjenta. Men om det faktisk er han som har sendt blomstene er det Ingunn ganske creepy og han har i tillegg satt deg på en pedestal allerede etter en date... Ikke dropp han (om du vil møte han igjen), før du eventuelt vet om det er han eller ikke da.

Utifra alternativene dine så er daten det mest logiske for meg hvert fall, så eksdate (mest logisk med tanke på blomster, men ulogisk grunnet mangel på kort, han vil jo i så fall vinne deg tilbake, ikke bare glede deg slik daten vil) og mest ulogisk vil være eksen. Eksen tror jeg du kan utelukke helt.

Anonymkode: ed5d9...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vits å ringe blomsterbutikken, for de har ikke lov til å gi ut personlig info om kjøper. Jobber i blomsterbutikk selv, og den eneste måten du får navn på kjøper er dersom vedkommende har besøksforbud.

Anonymkode: 20820...0c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men om det er eksdaten så ville det jo vært naturlig å gitt til kjenne. Han får jo ikke noe ut av å sende henne blomster uten no kort etter det har gjort det slutt, om det da ikke er noen spesifikke blomster som han trodde var en intern greie mellom han og ts. Om han hadde prøvd å vinne henne tilbake hadde det vært naturlig å skrive et kort i tillegg. Men hvem av de endte datingen, ts?

Eksen kan vi nok utelukke, at han kanskje savner henne er greit nok, men å sende blomster ut av det blå der ts i tillegg ikke vet at det er fra han blir helt merkverdig. Han måtte jo da ha skjønt at TS umulig kunne ha trodd at de var fra han.

Så om det er en av disse tre tror jeg det kan være den nye daten. Siden dere akkurat har begynt å date er det lett for han å anta at du selvfølgelig skjønner at det er fra han, dere dater jo. Så han ville overraske deg med blomster siden han synes første date var veldig vellykket og vil vise at han vil gjenta. Men om det faktisk er han som har sendt blomstene er det Ingunn ganske creepy og han har i tillegg satt deg på en pedestal allerede etter en date... Ikke dropp han (om du vil møte han igjen), før du eventuelt vet om det er han eller ikke da.

Utifra alternativene dine så er daten det mest logiske for meg hvert fall, så eksdate (mest logisk med tanke på blomster, men ulogisk grunnet mangel på kort, han vil jo i så fall vinne deg tilbake, ikke bare glede deg slik daten vil) og mest ulogisk vil være eksen. Eksen tror jeg du kan utelukke helt.

?

Det er vel nettopp det eksen håper på, at du skal trekke de slutningene her og tenke at daten er creepy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Interessant å lese tråden - mens noen synes det er spennende, synes andre det er creepy. Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert, men det hadde nok holdt tankene mine i aktivitet en stund, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Det er vel nettopp det eksen håper på, at du skal trekke de slutningene her og tenke at daten er creepy..

Om det er eksdaten må jo denne fyren vite at ts alt dater en ny en, for at det du sier skal gi mening? Om hun har skrevet det og jeg har oversett det kan jeg være enig med deg, men deg er Jo generelt merkelig å informere en eksdate om at man har begynt å date en ny person? 

Også tror jeg ikke helt på at noen kan være så kyniske, at de sender blomster uten navn slik at ts skal tro det er den nye daten og droppe han siden det er creepy. Hva om ta bare synes det Var kjempekoselig og likte daten enda mer da? Er ikke gitt at man synes det er creepy. Er ikke vanskelig å finne adressen til folk, er jo stort sett bare å Google navnet liksom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om det er eksdaten må jo denne fyren vite at ts alt dater en ny en, for at det du sier skal gi mening? Om hun har skrevet det og jeg har oversett det kan jeg være enig med deg, men deg er Jo generelt merkelig å informere en eksdate om at man har begynt å date en ny person? 

Også tror jeg ikke helt på at noen kan være så kyniske, at de sender blomster uten navn slik at ts skal tro det er den nye daten og droppe han siden det er creepy. Hva om ta bare synes det Var kjempekoselig og likte daten enda mer da? Er ikke gitt at man synes det er creepy. Er ikke vanskelig å finne adressen til folk, er jo stort sett bare å Google navnet liksom.

Haha! Er du mann eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig hadde jeg tenkt :) En sånn overraskelse ville gjort dagen min finere enn normalt. Jeg hadde nok blitt nysgjerrig på hvem det var som sendte de, men tenkt på det som noe creepy ville jeg ikke gjort. Det finnes så mye negativt å henge seg opp i til vanlig at noe sånt burde kun være positivt (hvis man så klar ikke har en stalker man veit om).

Anonymkode: ce453...9ef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Er du mann eller noe sånt?

Nei? Hvorfor skulle jeg vært mann eller noe sånt? Jeg er en jente på 24 år.

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så koselig hadde jeg tenkt :) En sånn overraskelse ville gjort dagen min finere enn normalt. Jeg hadde nok blitt nysgjerrig på hvem det var som sendte de, men tenkt på det som noe creepy ville jeg ikke gjort. Det finnes så mye negativt å henge seg opp i til vanlig at noe sånt burde kun være positivt (hvis man så klar ikke har en stalker man veit om).

Anonymkode: ce453...9ef

Nettopp! Om eksdaten hadde gjort det for at ts skulle synes den nye daten var creepy og droppet han så kunne det raskt ha endt med at ts bare synes det var kjempekoselig, slik som AB jeg siterer nå. Så derfor er det som sagt ikke logisk at eksdaten ville sendt blomstret uten kort. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Hvorfor skulle jeg vært mann eller noe sånt? Jeg er en jente på 24 år.

Det går for det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går for det samme...

:troest: så så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kontakt blomsterforretningen

Anonymkode: 404f3...655

Jeg pleier ikke å legge igjen personalia når jeg sender blomster fra en butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier ikke å legge igjen personalia når jeg sender blomster fra en butikk.

Hvilken blomsterhandlerkjede er det? I min noterer de alltid  navn og telefonnr. på avsender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...