Gå til innhold

Fått blomster på døra, aner ikke fra hvem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... Synes det er litt småcreepy. Fulgte altså ikke med noe kort. 

Kan komme på tre kandidater, som samtidig ikke er så aktuelle: 

- Ekskjæresten min: Vi var sammen i over tre år, ble slutt i juli 2017. Ikke snakket sammen siden. 

- Eksdaten: Vi datet i fire måneder; fra september inntil for en uke siden. 

- Ny date: Hører selv at jeg hører litt tøsete ut, men traff en ny fyr på onsdag. Kaffedate. Var sammen i ca. 2,5 timer. La meg til på snapchat dagen etter, har ikke fått noe annen personlig informasjon av meg (typ fullt navn, telefonnummer)... Mulig han har stalket meg opp? 

Hva tror dere? Kan jeg eventuelt ringe blomsterbutikken og høre hvem som har sendt dem? Kan jo ikke akkurat sende spørsmål til noen av de aktuelle kandidatene heller. 

Synes det blir voldsomt/creepy om det er tinderdaten fra onsdag som har sendt dem. 

Anonymkode: 30552...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ringe blomsterbutikken ja, men de er ikke pålagt å oppgi hvem tror jeg. Da ei venninne opplevde dette ringte hun butikken, så ringte de avsender som gjentok at han ikke ønsket identiteten avslørt, og hun fikk da ikke vite det før han selv sa det flere mnd senere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig creepy! Hadde ditchet hvem det var som hadde gjort noe sånt.

Anonymkode: 97a6b...bba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Påfugl skrev:

Du kan ringe blomsterbutikken ja, men de er ikke pålagt å oppgi hvem tror jeg. Da ei venninne opplevde dette ringte hun butikken, så ringte de avsender som gjentok at han ikke ønsket identiteten avslørt, og hun fikk da ikke vite det før han selv sa det flere mnd senere. 

Det er en form for gaslighting. Håper hun kom seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en form for gaslighting. Håper hun kom seg unna!

Hehe, det viste seg å være fra en kollega hun overhodet ikke var interessert i, så han kom ingen vei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Det hadde sikkert blitt oppfattet som spennende og romantisk for noen tiår siden ? Men nå til dags er det greit om det følger med et kort syns jeg . Hadde ikke satt pris på sånt uten avsender . Vet ikke hvordan du finner ut hvem det er , men av dem du nevner , ville jeg tenkt den nye daten ? Litt rart om eksen din brått gjør sånt uten å sende med kort . Ellers vet jeg ikke hvilke andre det er rundt deg som kan ha fattet interesse ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært romantisk om vedkommende hadde tilkjennegitt hvem han er. Men ut i fra mine kandidater, så er det ingen av de som det egentlig er romantisk å få blomster av heller, nettopp fordi det ikke er naturlig at noen skal sende meg blomster slik situasjonen er nå. 

Siste daten kunne kanskje ha vært den beste kandidaten, men det søte ved handlingen nulles ut av måten han har fått tak i personopplysningene mine. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, NotNaomi skrev:

Det hadde sikkert blitt oppfattet som spennende og romantisk for noen tiår siden ? Men nå til dags er det greit om det følger med et kort syns jeg . Hadde ikke satt pris på sånt uten avsender . Vet ikke hvordan du finner ut hvem det er , men av dem du nevner , ville jeg tenkt den nye daten ? Litt rart om eksen din brått gjør sånt uten å sende med kort . Ellers vet jeg ikke hvilke andre det er rundt deg som kan ha fattet interesse ? 

Jeg kan ikke komme på noen andre, men håper nesten det er en "random" som jeg ikke har hatt noe med å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er eksdaten om han har adressen din, som et forsøk på en siste innsats for å få deg tilbake etter du dumpa han for bare en uke siden.

Jeg er usikker på om blomsterbyrået har styr på dette her, man vet jo ikke hvilken avdeling han har bestilt fra, men de har kanskje et felles register alle sammen innad kjeden?

Det jeg ville gjort var å poste om det på facebook og bedt vedkommende stå frem på innboks, men siden du faktisk ikke ønsker denne oppmerksomheten fra noen av de du har hatt kontakt med som er potensielle givere her så er det best å bare overse det og ikke kaste bensin på bålet.

Anonymkode: b4ccd...b8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kommer til å avsløre seg etterhvert, han lurer jo på om han fikk napp.

Anonymkode: 7e92e...dc0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Jeg lurer alltid på hvorfor folk heller spekulerer på KG enn å ringe for å avklare hvem det er. Er det spenningen? Har man egentlig ikke lyst å vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært romantisk om vedkommende hadde tilkjennegitt hvem han er. Men ut i fra mine kandidater, så er det ingen av de som det egentlig er romantisk å få blomster av heller, nettopp fordi det ikke er naturlig at noen skal sende meg blomster slik situasjonen er nå. 

Siste daten kunne kanskje ha vært den beste kandidaten, men det søte ved handlingen nulles ut av måten han har fått tak i personopplysningene mine. 

Kom blomstene på en spesiell dato, som feks når det var akkurat 1 år (eller 2 eller 3 år) siden bruddet med eksen din?

Har hørt om et tilfelle der en voldelig eks sendte blomster på 1-årsdagen for bruddet...

Anonymkode: e3baa...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... Synes det er litt småcreepy. Fulgte altså ikke med noe kort. 

Kan komme på tre kandidater, som samtidig ikke er så aktuelle: 

- Ekskjæresten min: Vi var sammen i over tre år, ble slutt i juli 2017. Ikke snakket sammen siden. 

- Eksdaten: Vi datet i fire måneder; fra september inntil for en uke siden. 

- Ny date: Hører selv at jeg hører litt tøsete ut, men traff en ny fyr på onsdag. Kaffedate. Var sammen i ca. 2,5 timer. La meg til på snapchat dagen etter, har ikke fått noe annen personlig informasjon av meg (typ fullt navn, telefonnummer)... Mulig han har stalket meg opp? 

Hva tror dere? Kan jeg eventuelt ringe blomsterbutikken og høre hvem som har sendt dem? Kan jo ikke akkurat sende spørsmål til noen av de aktuelle kandidatene heller. 

Synes det blir voldsomt/creepy om det er tinderdaten fra onsdag som har sendt dem. 

Kom blomstene på den datoen du og ekskjæresten ble sammen? I såfall er det mulig han som sendte blomstene.
Hvis ikke, har jeg mer tro på at det er eksdaten enn den nye daten.

Kan du beskrive personligheten til de tre mennene, og fortelle om hvem av dere som avbrøt kontakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør noen av de tre mennene om blomstene. La vedkommende avsløre seg selv.

Btw. jeg ville kastet blomstene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke komme på noen andre, men håper nesten det er en "random" som jeg ikke har hatt noe med å gjøre. 

En hemmelig beundrer hadde vært det beste, synes du?

Jeg er skeptisk til anonyme buketter fra "hemmelige beundrere"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...