Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Jeg skal til New York og lurer på deres erfaringer med hva som er lurt å kjøpe der? Klær? Er det billig? Sminke osv.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Kjøpe kjøpe kjøpe kjøpe.. Hva skal du med alt det der? Kan du ikke heller fokusere litt på ting du kan gjøre, ting du kan oppleve, steder å besøke? God tur!
kristine75 Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 Kjøpe kjøpe kjøpe kjøpe.. Hva skal du med alt det der? Kan du ikke heller fokusere litt på ting du kan gjøre, ting du kan oppleve, steder å besøke? God tur! kan jo hende at hun skal på shopping tur
Malou Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Og det går jo ann å gjøre begge deler, både kjøpe og oppleve.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 Hehe, takk for at du bryr deg, men turen ellers er lagt opp med tett program for hva vi skal se. Så ikke bekymre deg du, jeg skal nok få sett noe og Men i DENNE tråden lurte jeg bare på hva kunne shoppe der borte
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #6 Skrevet 8. februar 2005 Jeg kjøpte noen fine vesker i Chinatown. De er (merkelig nok ) kinesisk inspirerte. Har fått mange komplimenter for disse.
Piglet Skrevet 9. februar 2005 #7 Skrevet 9. februar 2005 Jeg ville fått med meg butikkene Banana Republic ( www.bananarepublic.com ), GAP ( www.gap.com ) og Abercrombie & Fitch ( www.abercrombie.com ). De har veldig mye fint, synes jeg da, og så er det jo litt morsomt med butikker man ikke finner i Norge/Europa. Piglet
Miss-X Skrevet 9. februar 2005 #8 Skrevet 9. februar 2005 Hårprodukter fra bla Redken og Sebastian er veldig rimelige der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå