Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit.. hele instagramen deres er fulle av photoshoots osv. De poster alt de gjør. Legger ut lettkleddbilder.. man skal måtte føle seg ganske deilig for å gjøre det egentlig? 

Anonymkode: f0eaf...751

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei? Det er jo levebrødet deres.

Selv jobber jeg som fotograf og møter mange modeller, aldri opplevd noen som virker narsissistiske.

Anonymkode: 4d168...efb

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Det er jo levebrødet deres.

Selv jobber jeg som fotograf og møter mange modeller, aldri opplevd noen som virker narsissistiske.

Takk for svar :) nei, det er så mange som påstår at alle som gidder å ha instagram og få oppmerksomhet på noen måte er narsissister. "Jeg liker bedre mennesker som holder seg i bakgrunnen og ikke tror de fortjener alles oppmekrsomhet", har jeg hørt. Mulig det er litt missunnelse fra deres side..

Skrevet

Jeg liker heller ikke mennesker som tror de fortjener alles oppmerksomhet på grunn av sitt ytre.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, H80 skrev:

Jeg liker heller ikke mennesker som tror de fortjener alles oppmerksomhet på grunn av sitt ytre.

En ting er å skirke om oppmerksomhet hele tiden, men disse har ikke nødvendigvis vært glansbilder heller.

men jeg ser ikke noe problem i å synes bra om seg selv. Forskjell på å vøre fornøyd med seg selv og tenke man er verdens vakreste og da. Men je ghar inntrykk av at "mindre pene" noen ganger kan angripe andre mennesker nettopp fordi de er pene.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) nei, det er så mange som påstår at alle som gidder å ha instagram og få oppmerksomhet på noen måte er narsissister. "Jeg liker bedre mennesker som holder seg i bakgrunnen og ikke tror de fortjener alles oppmekrsomhet", har jeg hørt. Mulig det er litt missunnelse fra deres side..

Jeg ser nok annerledes på det. Jeg er som sagt fotograf, så min instagram inneholder jo bare bilder jeg har tatt. Er jeg narsissist fordi jeg bare legger ut bilder jeg selv har tatt som jeg syns er fine? Hehe. Jeg lever av bildene, de lever av utseendet sitt. Om det er sunt å leve på kropp og evt. ansikt i det lengre løp er en annen sak, men i prinsippet ser jeg ikke helt forskjellen. Det samme går for klesbutikker som har instagram der de legger ut de fineste klærne de selger. Altså, det er jo markedsføring bare.

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke modeller er de verste til å spamme SoMe med bilder av seg selv i det hele tatt. Det er det middels pene jenter som står for. 

Anonymkode: baa4a...f4a

Skrevet

Ikke nødvendigvis ; bilder av seg selv er jo levebrødet deres. Fra et økonomisk perspektiv så er det strategisk lurt med en portefølje på sosiale medier som en potensiell arbeidsgiver kan kikke på. Også; jo flere følgere man har jo større er sannsynligheten for å lande kontrakter. 

Det gjelder å skaffe seg publisitet rundt sin person når man er modell eller så kommer man ikke så veldig langt. 

• Liker 1
Skrevet

Det er klart at for å ha en jobb som går ut på å vise seg frem og bli tatt bilder av, må man ha en grad av narsissistisk trekk. Vi har alle mer eller mindre av personlighetstrekk men kan fortsatt befinne oss innenfor normalen, bare så det er sagt. 

Anonymkode: 8b327...05b

Gjest -Willow
Skrevet

Det er bare positivt å like seg selv, men jeg syns mye er litt i overkant når det gjelder denne delingen på sosiale medier. For eksempel videoer av at de står og digger seg selv i speilet - det syns jeg er så bluarh. 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart at for å ha en jobb som går ut på å vise seg frem og bli tatt bilder av, må man ha en grad av narsissistisk trekk. Vi har alle mer eller mindre av personlighetstrekk men kan fortsatt befinne oss innenfor normalen, bare så det er sagt. 

Anonymkode: 8b327...05b

Ok, så du hadde ikke lagt ut bilder av deg selv på instagram for en årslønn på 2-3 millioner f. eks.?
Jeg tror jo de fleste av oss har det i oss, gjelder vel bare å finne rett sum:)

Skrevet

Kanskje de er det. Men spiller det noen rolle? Mange som vil se disse bildene.

Anonymkode: 42d27...a2d

Skrevet

Nei, tvert i mot tror jeg mange har ganske dårlig selvbilde.

Dessuten er det jo å poste bilder av seg som er en del av jobben dems og for å promotere seg selv.

Anonymkode: ef217...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...