Gå til innhold

Lykkelig

Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Måtte bare si at jeg er så veldig LYKKELIG :hoppe::hoppe::hoppe::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter:

Er så spent på alt når det gjelder den store dagen at jeg knapt kan vente.

Prøver å spre denne følelesen til dere alle i forumet.

Vi går mot en lysere og spennende tid i møte. La oss alle nyte den godt. Hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja da har du samme følelser som meg. gleder meg kjempemasse nå, er jo bare litt over 2 mnd til den store dagen. tenk på alt det kjekke, kribbler litt i magen... :hoppe::hoppe:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Åh, bare 2 måneder igjen...

Skal tenke ekstra mye gode tanker til deg.. :klem2:

Er det ikke en ektremt god følelse da? Slike følelser er jo bare en bekreftelse på at valget vi har gjort ikke kunne vært mer rett :hjerte:

Skrevet

Tusen takk for det soon Mrs S... :klem: det nærmere seg jo med stormskritt. og ikke minst ja, jeg vet at jeg gifter meg med den beste mann i verden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenker ikke så mye på det, jeg... Det er liksom så lenge til (juni), og så uvirkelig. Bare meg som har det slik?

Skrevet
Måtte bare si at jeg er så veldig LYKKELIG :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hjerter:  :hjerter:  :hjerter:  :hjerter:

Er så spent på alt når det gjelder den store dagen at jeg knapt kan vente.  

Prøver å spre denne følelesen til dere alle i forumet.

Vi går mot en lysere og spennende tid i møte. La oss alle nyte den godt. Hmmm...

:hoppe::hoppe::hoppe:

Åh jaaaaaaaaaa!

For en herlig følelse det er!!! :-)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Har bare fire dager igjen jeg  :o

Skal tenke mye på deg i helga jeg :hoppe::hoppe::hoppe::hjerter: :klem2:

Hvordan er det med "nervene"? Du virker jo så rolig i dagboka di...

Skrevet

Skal tenke mye på deg i helga jeg :hoppe::hoppe::hoppe::hjerter: :klem2:

Hvordan er det med "nervene"? Du virker jo så rolig i dagboka di...

Er overraskende rolig faktisk. Kjente nervene da jeg stod opp i dag, og så har jeg rotet til noe litt her ;) men har kvelden til å prdne opp.

Anbefaler alle å være så godt som ferdg med alt som skal gjøres minst en uke før. Det er skikkelig godt å ha tid til overs disse dagene her. :) Jeg la alle avtaler med prest og frisør og alt til forrige uke slik at vi slapp å stresse. Snakket med fotografen i går så da er liksomalt i boks i god tid. :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Det er enda en stund til det er min tur men har hatt det samme i tankene, altså å få det meste på plass tidlig slik at den siste uka i størst mulig grad er kun til avslappning og kosing, ta imot familie og venner som reiser hit.

Virker kanskje å håpe på mye men skal prøve å få det til... :-)

Skrevet
Det er enda en stund til det er min tur men har hatt det samme i tankene, altså å få det meste på plass tidlig slik at den siste uka i størst mulig grad er kun til avslappning og kosing, ta imot familie og venner som reiser hit.

Virker kanskje å håpe på mye men skal prøve å få det til... :-)

Det ahr faktisk gått veldig greit. Bare trykke opp alle trykksaker og sånn på forhånd så er jo mye gjort :wink: Legge klar klærne (undertøy og smykker) helgen før sånn at det ikke plutselig er borte. Kjolen min henger på en sånn dukke som vi bruker i butikken nå. :ler: Får ut litt rynker. Ser litt snålt ut, den har fått et helt rom hos mamma :ler:

Skrevet

Det er 500 dagar til det blir min tur, men eg gledar meg utruleg mykje. Syns ikkje det er noko lenge til eg, tida går jo knall-fort, og det er meir enn nok planleggings-kos å fylle den med.

Eg er lukkeleg eg også. Lukkeleg fordi eg har funne mannen eg skal dele resten av livet med. Lukkeleg fordi vi har det så bra. Lukkeleg fordi han elskar meg. Lukkeleg fordi eg er... :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Det ahr faktisk gått veldig greit. Bare trykke opp alle trykksaker og sånn på forhånd så er jo mye gjort :wink: Legge klar klærne (undertøy og smykker) helgen før sånn at det ikke plutselig er borte. Kjolen min henger på en sånn dukke som vi bruker i butikken nå. :ler: Får ut litt rynker. Ser litt snålt ut, den har fått et helt rom hos mamma :ler:

Vi tenker nok likt du og jeg... :-)

Takk for råd og tips

Og husk å slappe av nå da, så sender jeg i likhet med mange her en melding nærmere helga.

Gode tanker er sendt til deg fra meg :hjerter: :bukke:

Skrevet

Helt enig med dere alle sammen!!! Gleder meg noe helt vanvittig!!! :hoppe: Lykke til, dere som skal gifte dere i helga! :blomst: En liten blomst til dere alle fra meg!!!

Skrevet
Tenker ikke så mye på det, jeg...  Det er liksom så lenge til (juni), og så uvirkelig.  Bare meg som har det slik?

Jeg føler også at det er litt uvirkelig og fremdeles lenge til... Men jeg er generelt veldig lykkelig for valg av mann og at vi skal gifte oss. Følte meg helt i ekstase i lang tid etter forlovelsen og dato var satt. Men synes det er vanskelig å være like gira i over ett år... Er også redd for å få for høye forventninger. Konklusjonen min er vel at jeg godt kunne klart meg med kortere planleggingstid! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...