Gjest sexy Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Fabler om SM og BDSM: At samboern binder meg, sier hva jeg skal gjøre og ikke gjøre - tar kontrollen. MEN samboern er verdens snilleste. Han vil meg bare godt og kan ikke se at dette er noe jeg faktisk ønsker. Har ikke snakket direkte med han om det, men hintet ganske kraftig (mener jeg selv i hvert fall). I fjor kjøpte jeg sånne seler til å feste i senga til han i Valentines-presang. Brukte de på han en gang og han så ut til å like det, men har ikke nevnt dem siden og når jeg har spurt om han kan bruke de på meg sier han at han ikke gidder begynne å finne frem de nå når vi har det så kjekt uten. Har også kost med han og spurt han hva han vil jeg skal gjøre. da sier han "gjør hva du vil for uansett så er det deilig" og at han ikke vil kommandere meg. Så da får jeg nok ikke testa ut den SM/BDSM greiene da :veldigsur: Vi har det veldig fint og det er ikke ment som en klagesang, men kanskje noen har noen tips om hvordan jeg kan få han med å prøve?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Tips fra en mann: Du må slutte å hinte. Mange av oss menn skjønner ikke hint. Du må si klart og direkte hva du ønsker. Min kone er veldig light SM. Hun har direkte sagt at hun vil bli bundet. Jeg har gjort det en gang, og så jo hvor godt hun likte det. Men det ække meg. Jeg er kjedelig sånn, vil bare ha helt vanlig sex og varierer innenfor stillinger og slikt. Og slik er nok typen din. Men spør han direkte du, men aksepter at han er slik han er.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 Jeg burde snart ha fått med meg at slik hinting sjeldent blir oppfattet av menn Får se om jeg tør si det direkte til han da - litt flaut det der... Men hvis vi knerter noen øl eller en del vin først så tør jeg kanskje. Han er ikke kjedelig i det hele tatt Bare veldig opptatt av at jeg skal ha det godt. Og, jeg syns heller ikke at vi skal gjøre ting vi ikke har lyst til og vil han ikke så dropper vi det. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har blitt så fasinert av dette om dagen - aldri tenkt på eller hatt lyst til det før. Men kanskje nettopp fordi han er som han er så er det en ufarlig ting å prøve?
Gjest Dom spira Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Hei sexy Kan du forklare litt nærmere hva det er du har lyst til å prøve og hvordan det skal skje? Jeg er en mann som tenker i samme baner som deg, bare den motsatte veien liksom. At jeg er dens om dominerer jenta mi da :oops: Hun viser i likhet med din samboer ingen interesse for dette, og jeg forsøker etter beste evne å fiske etter interesse hos henne eller komm emed hint, men nope... no luck so far :-? Kanskje vi sammen kan finne på noe smart å si eller gjøre som fører frem overfor våre partnere?
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 Hva med å være direkte og ærlige? Er det ikke partnerne deres, som en skal kunne si alt til...?
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #6 Skrevet 8. februar 2005 Hva med å være direkte og ærlige? Er det ikke partnerne deres, som en skal kunne si alt til...? I motsetning til hva du kanskje tror, er det ikke alle som har like lett for å snakke om sex.
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #7 Skrevet 8. februar 2005 I motsetning til hva du kanskje tror, er det ikke alle som har like lett for å snakke om sex. Nei, det er ikke like lett for alle, men det er likevel verdt et forsøk, fordi det er ved å prate om nettopp sånne ting at man kan få bedre opplevelser sammen. Og selv om det er vanskelig så er det ikke umulig. Øvelse gjør mester... Dessuten kommer man ikke særlig langt på noe plan hvis man unnviker alle utfordringer som dukker opp. No pain, no gain!
Gjest sexy Skrevet 8. februar 2005 #8 Skrevet 8. februar 2005 Joda, vi kan snakke om det meste, men akkurat dette her syns jeg er litt flaut :oops: Blir liksom en smule på kanten.... og så om han ikke tenner på dette i det hele tatt så syns han kanskje det hele blir en smule skrudd... Men jeg vil bare prøve sånn litt; ikke at han skal slå eller noe slikt, men bare fortelle meg hva jeg skal gjøre, eller gjøre hva han vil med meg (innen rimelighetens grenser) :oops: Det nærmeste vi kommer er hvis jeg "erter" han mye og lenge til han blir så tent at han holder på å sprenges, hvis jeg da stille og fredelig forsetter å småsusse forsiktig på strategiske steder kan han kommandere meg til å gjøre noe mer Får ta en kveld med en del drikke så tør jeg kanskje si noe - muligens... Det er bare at det føles som hele greia er en smule fy-fy for weirdoer :fy:
Hu i Svingen Skrevet 8. februar 2005 #9 Skrevet 8. februar 2005 Du trenger jo ikke forlange all verden på en gang. Start pent med å spørre om han kan binde deg - det er temmelig ufarlig, og noe de fleste vil gå med på. Gi god tilbakemelding på alt han gjør deretter - fortell gjerne hva han skal gjøre med deg (helst "normale" ting). Snakk "dirty" om hvor sexy du synes det er å være bundet. Er det en situasjon der en mann virkelig trenger sitt ego, så er det når han skal ta hovedrollen i senga. Hvis du får ham til å føle at han mestrer situasjonen, og at du synes det var superdeilig er sjansen stor for at han neste gang er enda mer på hugget. Og da kan du dra det enda litt lenger. Verre er det hvis du skravler i vei om at du vil bli bundet, dominert og tvunget... Da slår prestasjonsangsten garantert inn...
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #10 Skrevet 8. februar 2005 Er klar over det, men syns kanskje Tex av og til er litt vel bråkjekk...
Gjest Tispa i.i. Skrevet 8. februar 2005 #11 Skrevet 8. februar 2005 Gjør et søk på SM og BDSM i forumet. Noe sier meg at dere vil finne et og annet tips da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå