AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Når dere er ute og det er fine damer eller damer som har trange klær,utringninger eller korte/små/lite klær på seg. Er dette noe der ser på? Hva tenker dere da? Liker dere det eller er det mange menn som har dame som ikke kunne brydd seg mindre? Når dere ser filmer og serier eller reklamer med fine/lettkledde/nakne damer, tenker dere over det eller flyr det barr forbi som en bil eller ball? Er dere ekstra flørtende på jobb med damer?i forhold til den man er samme med? Når dere sier dere ikke runker,stemmer det eller lyger dere? Er det noen av dere som syns strippeklubber er tragiske? Når dere er på stranden eller i basseng/badeland. Legger dere merke til andre damer eller sjekker ut bevisst? Selv om dere har dame. Er det fordi dere ikke er fornøyd med det dere har hjemme eller bare som ekstra? Anonymkode: 89d31...73d
stan Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Jeg legger hele tiden merke til damer. Men det er noe som skjer der og da, og helt automatisk. Det kan jo gi litt glede der og da, men i de aller fleste tilfellene er det hele glemt i neste sekund. Jeg vet ikke om det er mulig å stoppe å legge merke til damene? Men jeg gjør ikke noe mer, enn å legge merke til dem. Jeg er ofte flørtende, fordi jeg liker interaksjonen i flørtinga, med å gi noen oppmerksomhet og å få dem til å føle seg attraktive. Derfor flørter jeg selvfølgelig mest med dama, jeg ser det som min oppgave å få henne til å føle seg attraktiv, føle seg elsket og begjært. Det virker som jeg lykkes. Når det gjelder de siste par spørsmålene dine, så har jeg aldri påstått at jeg ikke onanerer. Strippeklubber er ikke helt noe for meg. Selv om jeg liker damer, og gjerne uten klær, slår blygheten inn når stripperne begynner å bli vel nakne. Dessuten er det tragisk dyrt på slike plasser, waste of time and money. Hvorfor lurer du på alt dette her?
Hr. Aktiv Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når dere er ute og det er fine damer eller damer som har trange klær,utringninger eller korte/små/lite klær på seg. Er dette noe der ser på? Hva tenker dere da? Liker dere det eller er det mange menn som har dame som ikke kunne brydd seg mindre? Når dere ser filmer og serier eller reklamer med fine/lettkledde/nakne damer, tenker dere over det eller flyr det barr forbi som en bil eller ball? Er dere ekstra flørtende på jobb med damer?i forhold til den man er samme med? Når dere sier dere ikke runker,stemmer det eller lyger dere? Er det noen av dere som syns strippeklubber er tragiske? Når dere er på stranden eller i basseng/badeland. Legger dere merke til andre damer eller sjekker ut bevisst? Selv om dere har dame. Er det fordi dere ikke er fornøyd med det dere har hjemme eller bare som ekstra? Anonymkode: 89d31...73d Klart jeg ser. Synes menge damer er flinke til å kle seg etter fasongen sin. Av og til blir det litt sånn: Å dæven hun der var virkelig flott. Klesmessig er treningsklær type tights å en passende topp/skjorte å foretrekke. Til vanlig/arbeid e.l. synes jeg en litt ettersittende bukse, skjorte med knepp å litt høyde hælene på skoene er bra. Til finbruk er bunad en vinner faktisk. Der vil omtrent alle damer se bra ut. Damer på tv å reklame, ja jeg titter på dem, men ikke noe mere. Går ikke å tenker noe på dem etterpå. For de blir så langt unna å lite med realiteten å gjøre. Så det blir som en Farrari e.l. suser forbi. Vet ikke om jeg flørter så mye jeg, men har alltid en replikk på lager å om den "passer" eller ikke driter jeg egentlig i. Mener ikke noe vondt med det uansett liksom. Alle menn runker. Strippeklubber besøker jeg aldri. Har ingen interesse av det. Gir meg ingenting. Jeg ser alltid på folk rundt meg. Ser alltid etter en utvei om noe skal oppstå. Ser vel like mye på menn som damer å observerer hvilke typer de er å hvor jeg kan gå mest mulig i fred. Hvis jeg er singel å er på sjekkern så går jeg rett bort til dama å presenterer meg, sier at hun er søt å spør om hun vil ha nummeret mitt for å sende på en mld. om hun er interssert i å gå en tur, på cafe e.l. Etter som jeg bor sammen med ei nå så er det lite sjekking. Ellers legger jeg merke til andre damer, men mere dette med, å hun var flott, hun var tøff som tørr å gå sånn utfordrende kledd osv. Ikke noe sexuelt bak det, bare ren nyskjerrighet på hvordan folk er.
Jølle Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Herregud hvor mange spørsmål du skal ha svar på.Så jeg sier bare....ja til alt
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #6 Skrevet 22. januar 2018 Jeg jobbet med salg noen år, da jeg var ung, pen og veldreid. Jeg oppdaget fort at jeg solgte spesielt godt til menn når jeg hadde på meg klær som viste fasongen min. Anonymkode: 90201...bb4
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #7 Skrevet 22. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1: Når dere er ute og det er fine damer eller damer som har trange klær,utringninger eller korte/små/lite klær på seg. Er dette noe der ser på? Hva tenker dere da? Liker dere det eller er det mange menn som har dame som ikke kunne brydd seg mindre? 2:Når dere ser filmer og serier eller reklamer med fine/lettkledde/nakne damer, tenker dere over det eller flyr det barr forbi som en bil eller ball? 3:Er dere ekstra flørtende på jobb med damer?i forhold til den man er samme med? 4:Når dere sier dere ikke runker,stemmer det eller lyger dere? 5: Er det noen av dere som syns strippeklubber er tragiske? 6: Når dere er på stranden eller i basseng/badeland. Legger dere merke til andre damer eller sjekker ut bevisst? Selv om dere har dame. Er det fordi dere ikke er fornøyd med det dere har hjemme eller bare som ekstra? Anonymkode: 89d31...73d 1: Selvsagt titter jeg, ser jeg ei dame i tights f.eks må jeg av en eller annen grunn se om hun bruker stringtruse da det av en eller annen grunn pirrer meg. Det gjelder forsåvidt også ved bruk av andre trange klær. Dype utringninger/trange topper er berre lekkert, enklere å titte når man er alene enn hvis man er sammen med dama... 2: Liker det selvsagt, blir kåt av f.eks sexscener på film/tv (mange av de iallefall...) 3: Ja, "flørter" med noen på jobben, men det er fullstendig uskyldig uten håp eller ønske om noe mer. Jobber i et kvinnedominert yrke, så mange kvinnelige kollegier av alle sorter. Noen klemmer man når man ser de (og gjerne har litt på-kanten-humør med (ja, går begge veier) (uten å komme inn i noen #metoo-felle), noen stryker/klapper jeg litt på ryggen hvis det er naturlig. 4: Tja, juger hvis jeg nesten blir tatt på fersken fordi det er litt flaut å innrømme at man sitter nede og runker... 5: Aldri vært på en, så aner ikke. I utgangspunktet er det helt greit for meg. 6: Jepp, titter selvsagt i smug er også (iallefall på stranden, på badeland er jeg stort sett opptatt med unger...). Var i syden i sommer, og måtte ta meg noen turer på egenhånd på stranden for å titte litt på flotte kvinnekropper i små bikinier... Må bare passe på å ha litt romslig badeshort, hvis ikke kan det bli pinlig... Hender jeg får en liten ereksjon, men da blir det å legge seg over på magen og tenke på noe annet noen minutter.... Litt flaut hvis dama hadde oppdaget det, men da kunne jeg kanskje bare ha "skyldt" på henne.. Man kan se på menyen ute, så lenge man spiser hjemme... Anonymkode: 5207d...6fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå