AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Datet en fyr i seks uker. Vi har møttes mye, og de ukene vi begge har barna så har vi snakket hver dag. Bare for å høre hvordan dagen har vært. Jeg møtte han i går, og da virket han noenlunde uinteressert. Vi snakket mye, men det var liksom det. Vanligvis koser vi og kysser vi, men ikke i går. Jeg har normalt sett ikke kvite meg for å sende han en melding, for vet han alltid svarer. Men når jeg tenker meg om, så har jeg ofte sendt melding først. Så i dag bestemte jeg meg for å ikke sende noen melding, og da har jeg heller ikke hørt noe fra han. Jeg skulle bare ønske han viste litt initiativ. Hvordan gjør jeg dette? Uten å skremme han vekk, så klart. Jeg MÅ i teorien ikke høre fra han hver dag. Men jeg skulle så ønske at han gjorde en liten innsats om han virkelig liker meg. Er han faktisk bare ikke interessert eller tar jeg på vei for ingenting? Anonymkode: f2a16...093
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Ikke ta 1 dag som noe definasjon på alt sammen. Kan hende han bare var sliten eller i dårlig humør. Bare lat som ingenting å send han meldinger som vanlig og spør om å møtes som vanlig, og hvis han sier nei da eller ignorerer deg så har du svaret, men ikke noe vits å koke sammen det værste i hodet ditt og konfrontere han med noen tanker som ikke nødvendigvis gjenspeiler virkeligheten Anonymkode: 9ab42...ec5
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Dessverre er dette noe som går igjen på forumet her. Man er i gang med noe, og føler alt er bra, og så kjølner en av partene. Antagelig legger vi for mye i kommunikasjonen på nett. Det er ikke alle som orker å være på hele tiden. Kan være lurt å avtale noe noen dager fram og så ikke ha masse kommunikasjon i mellomtiden.. Anonymkode: 06181...233 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #4 Skrevet 23. januar 2018 Du må ta masse kontakt for at han skal tenke på deg. Etter hvert tar han kontakt. Om du er hans interesse selvførgelig. Anonymkode: 47d7f...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå