Gjest Nin@ Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Jeg ser at mange av dere synes denne foundationen er for dekkende, men jeg synes den er helt perfekt! Den er jo svært drøy, og når man smører den godt ut dekker den perfekt etter min mening. Har aldri prøvd noen foundation før som gir så naturlig og bra resultat! Har faktisk fått kommentarer fra folk rundt meg om at jeg ser så fresh og bra ut om dagen. Jeg er jo 30-åra så jeg har noen linjer rundt øynene og sånn, og Kanebo cream finish legger seg ikke i disse overhodet! Tvertimot ser hele ansiktet glatt og strålende ut. Det har selvsagt også noe å si at jeg har funnet en farge som matcher min hud perfekt. En annen ting er at dette er den første foundationen jeg ikke trenger pudder over, noe som også gjør sitt til det perfekte naturlige resultatet. Har litt tørr "gjennomsiktig" hud (noe som gjør at blå ringer m.m. er ekstra tydelige), men nå ser det ut som jeg er født med perfekt hud! Happy! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Hvilken farge har du? Høres ut som vi har ganske lit hudtype.
Gjest Nin@ Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har den lyseste fargen, skal sjekke nummeret når jeg kommer hjem. Kjøpte den i Danmark, der kostet den 320,- Dkr, ca. 350,- Nkr. Koster nok noenlunde det samme her så den er ganske dyr... Men det virker som den er superdrøy, ikke mye som skal til! Verdt pengene synes jeg!
Gjest Nin@ Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 http://www.kanebo.no/Flash/Kanebo%20Main_new.swf
Gjest Nin@ Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 Gjest skrev: Hvilken farge har du? Høres ut som vi har ganske lit hudtype. Fargen jeg har er 102, Soft Ivory. På nettsidene til Kanebo står det at man kan regulere om man ønsker middels eller mer dekkende ved påføring. Synes som sagt resulatet er nydelig ved tynn påføring, smører på litt mer under øynene.
Gjest Cuddly Skrevet 9. februar 2005 #7 Skrevet 9. februar 2005 Jeg syns også den er bra, jeg tror det er den eneste jeg har kjøpt ny av 2-3 ganger :-) Akkurat nå bruker jeg den mer som concealer her og der, og Kanebo Liquid Foundation i resten av ansiktet. Det ser faktisk ut som om huden trives bedre med det; får litt mer luft kanskje? Kanebo er de eneste jeg har funnet med perfekt fargematch; jeg har soft beige. Jeg betaler 298,- på Estetique - men jeg kjøper bare 2 i året, så jeg syns det er verdt hver en krone!
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #8 Skrevet 9. februar 2005 Jeg bruker den også som concealer, og synes den tørker huden ut mindre enn concealeren til Kanebo. Men jeg vurderer å kjøpe en annen farge, og lurer på om de har noen toner som er mer gultonede? Jeg har warm beige (nr 103?), men den er ikke varm, den er for rosa og for lys for meg...
Christy Skrevet 9. februar 2005 #9 Skrevet 9. februar 2005 Jeg sverger til kanebo når det gjelder foundation og pudder. Brukte cream finish før og var ganske fornøyd med den. Nå bruker jeg Liquid finish og den er nesten like god. Bra dekkende denne og, men mye lettere og utrolig drøy i bruk..
Gjest Nin@ Skrevet 9. februar 2005 #10 Skrevet 9. februar 2005 Cuddly skrev: Jeg betaler 298,- på Estetique - men jeg kjøper bare 2 i året, så jeg syns det er verdt hver en krone! Oj, da kunne jeg tydeligvis spart noen kroner hvis jeg hadde ventet med å kjøpe den til jeg kom hjem! Trodde prisen var nogenlunde den samme i Danmark og Norge jeg...
Gjest Xavia Skrevet 9. februar 2005 #11 Skrevet 9. februar 2005 Det ser faktisk ut som om huden trives bedre med det; får litt mer luft kanskje? Foundation gjør da ikke slik at huden får mindre luft ! Ikke bra foundations i hvert fall, og Kanebo går da absolutt for å være kvalitet.
Gjest Cuddly Skrevet 9. februar 2005 #12 Skrevet 9. februar 2005 Foundation gjør da ikke slik at huden får mindre luft ! Ikke bra foundations i hvert fall, og Kanebo går da absolutt for å være kvalitet. Nei, ikke vet jeg; legg merke til spørsmålstegnet Konklusjonen er nå uansett at huden ser ut til å trives bedre.
Gjest lillelou Skrevet 9. februar 2005 #13 Skrevet 9. februar 2005 Den HØRES bra ut,ja! Vil den passe for litt tørr og sart hud, tror dere?
Gjest Gjesta Skrevet 9. februar 2005 #14 Skrevet 9. februar 2005 Den HØRES bra ut,ja! Vil den passe for litt tørr og sart hud, tror dere? Det er jo AKKURAT DET den er perfekt for! Den tørker ikke ut, og irriterer ikke. Men er bortimot heldekkende, så bruk den med omhu...
Gjest lillelou Skrevet 9. februar 2005 #15 Skrevet 9. februar 2005 Da tror jeg jaggu jeg skal forsøke den!Takk!
silja Skrevet 9. februar 2005 #16 Skrevet 9. februar 2005 Jeg sverger til kanebo når det gjelder foundation og pudder. Brukte cream finish før og var ganske fornøyd med den. Nå bruker jeg Liquid finish og den er nesten like god. Bra dekkende denne og, men mye lettere og utrolig drøy i bruk.. Liquid finish, passer den også for tørr hud? min hud ser ekstrem tørr hud med foundation for tiden, tørker veldig... og har jeg kvoiser (eller ei gammel kvise) blir de til sånne tørre flekker liksom. ikke pent.
Gjest Xavia Skrevet 10. februar 2005 #17 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har vel typisk blandingshud, ja i hvert fall ikke tørr. Vil Kanebo passe dårlig til meg da?
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #18 Skrevet 10. februar 2005 Jeg har vel typisk blandingshud' date=' ja i hvert fall ikke tørr. Vil Kanebo passe dårlig til meg da?[/quote'] Liquid Finish vil nok passe utmerket, hvis du liker flytende foundation.
Christy Skrevet 10. februar 2005 #19 Skrevet 10. februar 2005 Liquid finish passer for de med normal - blandingshud Cream finish passer for de med normal - tørr hud
Gjest Xavia Skrevet 10. februar 2005 #20 Skrevet 10. februar 2005 Liquid finish passer for de med normal - blandingshud Tror jammen meg jeg skal prøve den jeg...ja , om de har en farge som passer meg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå