ajarRun Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Ta panelovner med instillinger fra 1 til 6 isteden for tall (hvorfor noen kjøper uten termostat som er koblet mot nett er også helt utrolig). Eller vaskemaskiner av merker som Hotpoint Ariston. Hvorfor vil folk bli plaget med slikt søppel? Merker jeg blir provosert av ting som ikke fungerer eller er umoderne.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Ta panelovner med instillinger fra 1 til 6 isteden for tall (hvorfor noen kjøper uten termostat som er koblet mot nett er også helt utrolig). Eller vaskemaskiner av merker som Hotpoint Ariston. Hvorfor vil folk bli plaget med slikt søppel? Merker jeg blir provosert av ting som ikke fungerer eller er umoderne. hva er 1 til 6, om ikke tall ? Anonymkode: ec9f6...1dc 5
ajarRun Skrevet 22. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hva er 1 til 6, om ikke tall ? Anonymkode: ec9f6...1dc Jeg mente enheter. Som celcius eller kelvin. Hvordan skal jeg lukte hva faen 4 er i temperatur? Idiotisk design.
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Aldri hørt om det merket, er det sånn billig merke ?
male32 Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 Hotpoint er gode vaskemaskiner. Har hjemme og vasket rent, selv på hurtigprogammet. Selv kjøpte jeg en dyr AEG vaskemaskin, og er misfornøyd.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #6 Skrevet 22. januar 2018 Kjøper heller noe enkelt og billig enn noe som er overpriset med masse dill-funksjoner som jeg aldri kommer til å bruke. Siste vaskemaskinen jeg kjøpte var pallesalg hos El-kjøp, fungerer godt etter 10 år med mye bruk. Anonymkode: e2fe1...eec 4
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. januar 2018 #7 Skrevet 22. januar 2018 Jeg lurer mer på hvorfor du bryr deg om hva folk bruker sine egne penger på ?
ajarRun Skrevet 22. januar 2018 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2018 1 minutt siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg lurer mer på hvorfor du bryr deg om hva folk bruker sine egne penger på ? Noen ganger må jeg bruke faenskapet og blir frustrert over hvor dårlig ting kan fungere.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #9 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har en hotpoint som går på sitt 7.år uten problemer. Maskin fra miele krasjet iløpet av første året. Anonymkode: b902e...c85 1
ajarRun Skrevet 22. januar 2018 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en hotpoint som går på sitt 7.år uten problemer. Maskin fra miele krasjet iløpet av første året. Anonymkode: b902e...c85 Jeg liker produkter som slutter å virke innenfor garantitiden. Husk å kjøp med levering og montering. Da må de levere og montere låneproduktet også.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #11 Skrevet 22. januar 2018 Varmeovner er strengt tatt ikke hvitevarer. Anonymkode: a769a...210
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #12 Skrevet 22. januar 2018 Ariston lager utmerkede vaskemaskiner til en billig penge. Vår forrige vaskemaskin var av det merket, og den var solid som bare det, og vasket klærne våre jevnt og trutt flere ganger i uka i 15 år. Det er mer enn man kan si om mine foreldres Miele-maskin, som kostet minst dobbelt så mye. Anonymkode: 46793...daf
Vannkoker Skrevet 22. januar 2018 #13 Skrevet 22. januar 2018 Tall fra 1-6 på varmeovner, betyr mekanisk termostat. Langt rimeligere enn varmeovner med elektronisk termostat, hvor du som oftest kan stille på grader. Jeg lurer mer på hvorfor folk kjøper billigere varmeovner, for så å dra fra dem (alternativt enda verre, legge seg til å sove, mens de står på.) Hotpoint Ariston er samme som Indesit, og de ble nå kjøpt opp av Whirlpool for ett år eller to siden. Herlige greier, vi selger så lite av de, men om det er service, så kan du banne på at det er de merkene.
ajarRun Skrevet 22. januar 2018 Forfatter #14 Skrevet 22. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ariston lager utmerkede vaskemaskiner til en billig penge. Vår forrige vaskemaskin var av det merket, og den var solid som bare det, og vasket klærne våre jevnt og trutt flere ganger i uka i 15 år. Det er mer enn man kan si om mine foreldres Miele-maskin, som kostet minst dobbelt så mye. Anonymkode: 46793...daf Den som er i leiligheten jeg leier bråker som et helvette og er knotete å bruke. Vurderer å bytte til en med vask og tørk. Miele har en fin en til bare to og tyve tusen.
ajarRun Skrevet 22. januar 2018 Forfatter #15 Skrevet 22. januar 2018 1 minutt siden, Vannkoker skrev: Tall fra 1-6 på varmeovner, betyr mekanisk termostat. Langt rimeligere enn varmeovner med elektronisk termostat, hvor du som oftest kan stille på grader. Jeg lurer mer på hvorfor folk kjøper billigere varmeovner, for så å dra fra dem (alternativt enda verre, legge seg til å sove, mens de står på.) Hotpoint Ariston er samme som Indesit, og de ble nå kjøpt opp av Whirlpool for ett år eller to siden. Herlige greier, vi selger så lite av de, men om det er service, så kan du banne på at det er de merkene. Men selv en varmeovn med wifitermostat koster jo bare sånn 1500. Det er småpenger. Sove i -20c uten varmeovn? good luck, have fun. Whirlpool er vel bare overpriset dritt i en fancy innpakkning?
Hengebuksvinet Skrevet 22. januar 2018 #16 Skrevet 22. januar 2018 Whirlpool - er ikke det også et billigmerke? Jeg forstår ikke hvorfor folk har panelovner ennå og ikke vannbåren varme og enkle kontroller i alle rom. Og hvorfor i all verden har de ikke råd til ski til barna, det hadde jo folk selv i de tøffe etterkrigsåra. Og så forstår jeg ikke hvorfor mange holder ut med ubrukelige menn, som ikke stiller opp for hverken kone eller barn.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #17 Skrevet 22. januar 2018 Vi har dyreste vaskemaskinen og trommelen fra Miele og trommelen har bare vært problemer med siden dag 1. Den forrige vi hadde var fra noens tante og hadde stått i en bod i minst 10 år og hadde aldri noe som helst form for problem. Aldri hørt om merket hverken før eller siden. Anonymkode: 1390d...d71
linsejesus Skrevet 22. januar 2018 #18 Skrevet 22. januar 2018 2 hours ago, abrasiveRefraction said: hvorfor noen kjøper uten termostat som er koblet mot nett er også helt utrolig Følg @internetofshit på Twitter, så ser du hvorfor. Ikke faen om jeg kommer til å utsette meg for dørlåser som kan hackes(!), ovner som ikke kan betjenes fordi de er midt i en fuckings OPPDATERING, og lamper som ikke kan slås av fordi mobilen min er tom for strøm. 7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #19 Skrevet 22. januar 2018 Vi har vaskemaskin fra Miele, på 8 året nå. Den går 1-2 ganger om dagen, er like fin. Har hatt billige før og de tar kvelden etter noen får år. I følge butikken er de ikke laget for å gå hver dag. Det er det samme med oppvaskmaskinen, den må tåle å gå hver dag. Er på vår tredje maskin nå, de to forrige var billiggreier og holdt dårlig. Så nå satser vi på at den dyr en holder i mange år. Anonymkode: d25ef...d91
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #20 Skrevet 22. januar 2018 Hotpoint Ariston er en hedersmaskin Anonymkode: 598cb...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå