AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Er det noen som vet om det er mulig å bruke en North Face bag, størrelse Small, som håndbagasje hos Ryanair? Jeg har forsøkt å måle bagen, men den passer ikke helt inn i Ryanairs godkjente dimensjoner. Litt for stor i "dybden", men til gjengjeld mindre i lengde og bredde enn maks tillat mål. Er det noen som har flydd med Ryanair i det siste, og gjort seg noen erfaringer? Anonymkode: 1b0e7...47a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Hvis den ikke går i deres oppmålte boks, går den ikke inn på flyet, og de er streeeeeeeenge..... ville ikke gambla på de der. Anonymkode: 13487...a9f 1
Gjest Linaria Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 De er veldig strenge. Er nye regler nå også så du får ikke tatt med håndbagasjen inn på flyet med mindre du har betalt for priority.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 1b0e7...47a Både jeg og kompisen min gjorde det, til og fra London, nå i julen. Har ikke satt meg inn i de nye reglene. Men du må vel betale for priority for den nå. Anonymkode: e6898...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå