Gå til innhold

Bare meg som syns Donald trump er rett og slett avskyelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kikket på vg-netts side og ser grufulle Donald Trump på forsiden igjen og må si det rett ut at det vrir seg i meg av vemmelse når jeg ser bilde av han. Herregud for en ekkel fyr. Også er han ufin i munnen i tillegg. Skulle ikke dømt utseendet hans hvis ikke det var for at han har en enda verre oppførsel enn utseendet sitt. 

Også går han rundt og tror han klarer å drive et land, noe han aldri kommer til å klare. Som om noen noen gang kommer til å syntes han er kjekk og grei. Aldri i verden. Makan til ekkel fyr skal man lete lenge etter. Stakkars statsministeren som måtte stå ved siden av han i det hele tatt!!! :kvalm: 

Velger nå å senke meg ned til en litt lavere standard på meningene mine enn ellers. :) 

:kvalm: 

Anonymkode: 43124...74a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du er alene om å synes dette. Jeg liker heller ikke å snakke dritt om utseende til folk, men han her har jo sunket ned til jordens indre når det kommer til uttalelser og meninger, han framstår rett og slett som en stor, forferdelig spøk både på utsiden og innsiden.

Anonymkode: a4033...18a

• Liker 1
Skrevet

Jonas Gahr støre, da? Fysj?

Anonymkode: d47ef...f40

Gjest Overrasket
Skrevet

Lagt ut i "Samliv og kjærlighet" ... Melania?:sprettoy:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du er alene om å synes dette. Jeg liker heller ikke å snakke dritt om utseende til folk, men han her har jo sunket ned til jordens indre når det kommer til uttalelser og meninger, han framstår rett og slett som en stor, forferdelig spøk både på utsiden og innsiden.

Anonymkode: a4033...18a

Jepp, så å senke seg litt nærmere hans nivå så får man vel bare gjøre det. Sjeldent jeg snakker stygt om utseendet til noen selv men han er jo tvers igjennnom ond også. Tror han er skikkelig kjekk og tøff, men er ikke noe annet enn en feig løgner. Skal ikke være lett å være amerikaner. Stakkars de. 

Også går han med denne ukrainske dama på armen, samtidig som han er rasist? Alt er så selvmotsigende med han... 

Akkurat nå, Rumle skrev:

Bare deg? :klo:

Spm: "Er det bare jeg som syns det...?"

Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Lagt ut i "Samliv og kjærlighet" ... Melania?:sprettoy:

Kan sikkert flyttes til riktig kategori, ja. :) Min (skrive)-feil. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, så å senke seg litt nærmere hans nivå så får man vel bare gjøre det. Sjeldent jeg snakker stygt om utseendet til noen selv men han er jo tvers igjennnom ond også. Tror han er skikkelig kjekk og tøff, men er ikke noe annet enn en feig løgner. Skal ikke være lett å være amerikaner. Stakkars de. 

Også går han med denne ukrainske dama på armen, samtidig som han er rasist? Alt er så selvmotsigende med han... 

Spm: "Er det bare jeg som syns det...?"

Tillatt Clinton er minst like ille. Skal du ikke si noe om utseendet hennes og?

• Liker 1
Gjest AvocadoMelon
Skrevet

Han virker som et dårlig mennesket! helt utrolig at han er president. Han kommer til å gi inn i historien som USA sin dårligste president... hadde vært flau hvis jeg var fra USA. 

Skrevet

Ham hadde ikke fått «grabbed my Pussy» akkurat. Det hjelper ikke hvor mye penger han har engang, han er bare skikkelig avskyelig.

Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg blir irritert bare av å se bilder av mannen. Han ser akkurat like ekkel ut som han oppfører seg. Han har sagt så mye dritt om andre menneskers utseende at jeg ikke ser noen grunn til å spare på kruttet når det gjelder hans.

Skrevet
Akkurat nå, C.Tramell skrev:

Jeg blir irritert bare av å se bilder av mannen. Han ser akkurat like ekkel ut som han oppfører seg. Han har sagt så mye dritt om andre menneskers utseende at jeg ikke ser noen grunn til å spare på kruttet når det gjelder hans.

Sleng ut et bilde av deg så skal vi ta deg og i samme slengen.

Skrevet

Han er den ekte Messias, sendt til jorden for å lede de rettroende.

Anonymkode: 1e5dd...0a3

Skrevet
3 minutter siden, C.Tramell skrev:

Ja, han starta for å si det sånn. Det er ikke bare det han sier som er ufint eller stygt. Det er ganske mye annet også. 
Synd han ble president. 

Skrevet
8 minutter siden, AvocadoMelon skrev:

Han virker som et dårlig mennesket! helt utrolig at han er president. Han kommer til å gi inn i historien som USA sin dårligste president... hadde vært flau hvis jeg var fra USA. 

Det kommer nok et nytt terrorangrep etter han han ble president. Hadde en annen fått bli president så hadde de nok fått ha fred, men tviler på at det skjer fremover. Han har jo hisset på seg halve jordkloden. 

Gjest C.Tramell
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Sleng ut et bilde av deg så skal vi ta deg og i samme slengen.

Nei, for jeg er ikke en person som slenger med leppa om "alles" utseende sånn som han gjør, men jeg vil påstå at jeg er mye penere enn Trump. Hvis du sier hvilket nick du egentlig bruker kan jeg sende deg et bilde på pm så kan du avgjøre selv.

Skrevet
Akkurat nå, C.Tramell skrev:

Nei, for jeg er ikke en person som slenger med leppa om "alles" utseende sånn som han gjør, men jeg vil påstå at jeg er mye penere enn Trump. Hvis du sier hvilket nick du egentlig bruker kan jeg sende deg et bilde på pm så kan du avgjøre selv.

Og sånn skriver han eller henne som anonym til de fleste. Altså, hvorfor ikke bruke et nick i det minste... Hva med anonym selv da? 

Skrevet

Det er mennesker der ute som ikke er så heldig med utseende sitt, men som blir penere etterhvert som man blir kjent med dem. De som er herlige personer rett og slett.

Trump derimot, han blir bare styggere og eklere for hver gang han åpner kjeften eller skriver noe på Twitter. Mer avskyelig personlighet skal man  leite lenge etter. Med det følger også at hans fysiske utseende også blir verre og verre. Jeg blir fysisk kvalm av hele fyren!!

Anonymkode: a14d5...ac5

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kikket på vg-netts side og ser grufulle Donald Trump på forsiden igjen og må si det rett ut at det vrir seg i meg av vemmelse når jeg ser bilde av han.

Det er fordi du dømmer ham etter det media skriver. Er det fint gjort?

Husk at Trump og Clinton var kompiser i mange år. Hvis Trump er så ille, hva sier det om Clinton som hadde en slik venn?

Skrevet

Og en kone til pynt.

Anonymkode: 40795...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...