AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Tar fag som privatist (helse) og er ferdig til sommeren. Har ikke meldt meg opp i fagene ennå. Jeg føler meg bare så ekstremt sliten. Jeg gjør jo ingenting heller. Jeg har litt praksis, men har ikke begynt på igjen ennå. Kvir meg til å avtale tidspunkt og dager. Det jeg gjør er helt greit. Trives, men det er vanskeligere enn jeg trodde det kom til å bli. Jeg er 25 år gammel. Ikke hatt noe særlig til jobb tidligere (alvorlig syk, blitt frisk). Har levd på litt jobbing og oppsparte midler, men det begynner jo å ta slutt. Aldri fått noe fra NAV, og er ikke interessert i det. Vil komme meg ut og få meg et liv, men akkurat nå så føler jeg at jeg ikke kommer til å klare noe som helst. Jeg har kjæreste som bor langt unna, og ingen venner (Med ingen venner så mener jeg ingen venner). Vennskap og gode kolleger gjør jo at arbeid blir gøyere, men jeg har ikke den gleden. Hva kan jeg gjøre for å få opp motivasjonen til å fullføre dette? Med fagene kan jeg søke om autorisasjon og søke jobb. Jeg føler meg teit i forhold til alderen, og ikke minst lat! Anonymkode: 17a50...d2d
Gjest NotNaomi Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har slitt noe veldig i vinter med å være sliten . Det er ikke meg i det hele tatt som elsker lange turer og aktivitet . Har følt meg helt tiltaksløs , og det viste seg at jeg manglet D - vitamin . At det kunne gjøre sånne utslag var nytt for meg , og jeg prøver virkelig å få i meg vitaminer selv om jeg ikke er noen " helsefreak " . Så undersøk det . Eller om du er deprimert ? Kan du snakke med fastlegen din ? Jeg vil bare si en ting , og det er : dropp ikke ut fra studier ! Du vil angre så veldig tror jeg . Måtte selv avbryte studier etter tre år pga fysisk skade . Jeg har slitt mye med tanker om det , men jeg kunne ikke gjort noe annerledes . Jeg vet ikke helt hva mer jeg kan si deg . Syns det er veldig kjedelig at du har det sånn . Er det ikke noe sosialt som skjer blant medstudenter ? Det går jo an å få venner , men det koster jo litt . Melde seg på matlagingskurs ( bare fordi jeg tror at mennesker med interesse for å tilberede måltider er mer omtenksomme enn andre :-) ) Gå på biblioteket ! Der har jeg blitt kjent med andre faste lånere. Gå på pub . Gå ut på tur . Der du møter andre . Vet ikke om noe av det jeg skriver gir noen oppmuntring , men stå på ! Og snakk med legen din :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå