Gjest Eltele Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 (endret) Hvor har man kommet hen når sigøynere og romfolk har en større sjangse til å få heltids-jobber, og et bra liv i Norge enn hva den vanlige nordmannen har? Hva har gått galt da? Noen jeg kjenner fikk seg ikke jobb men hver eneste dag ser jeg sigøynere som har fulltidsjobb og en lønn deretter. Seriøst? Hva slags ledere har dem som ansetter dem? Det er ikke det at de ikke skal få jobber men når det er så høy arbeidsledighet så syns jeg at vi som er født og oppvokst her skal få det også. At nordmenn er likestilt med dem er å forvente men det kan det umulig være når sigøynere/romfolk får heltidsjobber men ikke nordmenn. Hva skjer egentlig? Det skal jo ikke være sånn. Siterer forresten Aftenposten: Det skapes et bilde av at det sitter rike menn i luksusvillaer og sender tiggere til Sofienbergparken. Den holdningen der er er så lite sjarmerende og så ekkel. Hva slags holdninger er dette ovenfor hverandre? Er det noe folk har misforstått her? Endret 22. januar 2018 av Eltele
Drizzt Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Kan du komme med en lenke, så man forstår hva du skriver om? Jeg mistenker du prøver å si noe med hver eneste dag ser jeg sigøynere som har fulltidsjobb og en lønn deretter men jeg forstår ikke konteksten. Og så vil jeg ha noen eksempler da. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå