Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Eller kanskje jeg bare ikke er så ofte på kino, iallfall ikke siden 1 nyttårsdag, men da jeg var og så the grudge på søndag, la jeg merke til trønder-roboten som ber dere kaste ting og kom i hau, hun er oslosk nå og har fått større pupper nå, til deres opplysning :o
iingvild Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Det har hele tiden vært to versjoner. Den ene er vel ikke akkurat trøndersk, men men.... Sett de to mange ganger.
Polly Ester Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 Her i Drammen har de også byttet... fra Trønder til bokmål... Trønderdama var litt tøffere, da... "kom i hau..." og så plaffa 'a ned de som ikke slo av mobilen...
Donnie Darko Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 Her i Drammen har de også byttet... fra Trønder til bokmål... Trønderdama var litt tøffere, da... "kom i hau..." og så plaffa 'a ned de som ikke slo av mobilen... nei fy faen! jeg haaaaaaaaata hu så sinnsykt!
Gjest happyending Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Haha, jeg var helt i hundre når jeg var på kino i Oslo og det komme en annen versjon enn den forferdelige trønderdama...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå