rutti Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Noen som har lyst å hjelpe meg med festprogram? Komme med ideer?
Gjest Soon Mrs S Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 Litt kjedelig hjelp fra meg iallfall.... har tenkt å ha det enkelt som mulig. Velkomst sang og takk for maten sang. Ellers så vil den også bestå av bordkart inni, kanskje litt artig setninger om gjestene. Er helt tomt for slikt.... skal vel ha menyen også i den Soory... håper du får en mer orginal hjlep fra de andre her
rutti Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2005 jeg har tenkt å ha a 4 ark brettet på langs, kanskje feste arkene sammen med en tynn sølvtråd, eller ståltråd hvis det går. På forsidne skal jeg ha bilde og monogram og setningen "den kjærlighetn som ikke er galskap, er ingen kjærlighet". Så skal vi ha meny, program for kvelden, bryllupsvett, bordplasserting, preentasjon av alle gjester, . Er det noe mer som må være med, og selvsagt sangen jeg har diktet som er vellkommen sang. Resten av sangene må jo også med. Noen orginale måter å gjøre dette på? Noen forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå