AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Del Skrevet 22. januar 2018 Min mor og far skal ta ut hele familien på middag for å feire sin 30 års brullupsdag. Vi unger har aldri gitt noe gaver til dem på denne dagen, så er ikke vanlig. Men det er 30 år... føler jeg burde ta med blomster til dem? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 27c36...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Del Skrevet 22. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min mor og far skal ta ut hele familien på middag for å feire sin 30 års brullupsdag. Vi unger har aldri gitt noe gaver til dem på denne dagen, så er ikke vanlig. Men det er 30 år... føler jeg burde ta med blomster til dem? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 27c36...6f7 Hva om dere barna går sammen om en riktig flott bukett til dem? Det ville jeg gjort. Anonymkode: 7d4b4...9e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Del Skrevet 22. januar 2018 Enkle, gode regler alle bør lære seg og følge, så slipper man å lure på slikt: 1) Er du i tvil om du skal ta med blomster eller en liten presang/oppmerksomhet ved en eller annen anledning: gi bort blomster eller en liten oppmerksomhet. 2) Er du tvil om du bør pynte deg ved en eller annen anledning: Pynt deg. 3) Er du i tvil om du skal/bør/må gå i en begravelse: Gå. Veldig greit, jeg følger alltid disse og har enda ikke gjort feil. Anonymkode: b7c5d...110 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ørnefaren Skrevet 22. januar 2018 #4 Del Skrevet 22. januar 2018 (endret) Xxx Endret 31. januar 2018 av Ørnefaren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #5 Del Skrevet 22. januar 2018 Det skal bare mangle at dere kjøpe en fin gave og blomst til foreldrene dine. Anonymkode: 895e3...35d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 22. januar 2018 #6 Del Skrevet 22. januar 2018 30 år er perlebryllupsdag, ville bestilt en blomsterbukett pyntet med perler og gitt et kort og skrevet noen fine ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 22. januar 2018 #7 Del Skrevet 22. januar 2018 Ja , du bør ta med noe . Jeg ville også gått sammen med søsknene og betalt deres mat . Elle om det alene blir gaven . Men blomster er uansett koselig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 22. januar 2018 #8 Del Skrevet 22. januar 2018 Srlsagt skal du ha med deg en oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #9 Del Skrevet 22. januar 2018 Tusen takk for mange svar, kommer til å ta med noe. Nå har det seg slik at det er i morgen etter jobb, så har ikke noe tid å planlegge noe mer. Vi er 3 søsken som alle har ganske dårlig råd, og mor og far hadde ikke likt om vi brukte mye penger på dem (virkelig, er vel en av grunnene til a vi ikke har tradisjon for å gi noe til dem på brullupsdagen. De ønsker ikke at vi skal bruke øenger på dem, heller motsatt). De hadde ihvertfall aldri gått med på å la oss betale maten (kan nesten høre mor si "det er vi som har invitert dere ut på middag!" Mor tar oss alle med til Krakow når hun bli 50 år nå i februar, de har slit og stått på for å betale ned på sitt lån slik at de kan ta vare på oss unger som er i fasen å bli voksen (så skal desidert gi tilbake til dem når jeg er kommet litt lengre i voksenfasen og har råd til å gi tilbake til dem!) Men skal finne en fin bukett og ta med følge magefølelsen Anonymkode: 27c36...6f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 25. januar 2018 #10 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Det høres fint ut, TS. De har vært flinke i livet merker jeg. Vet du hva, jeg synes du skal skrive noen ord i et lite brev/kort, å si noe om hva deres kjærlighet har betydd for dere. Varme ord har lang ettermæle. Din lokale baker fikser dette lett; Og finn ut hvilken blomster din mor hadde i buketten, eller hvilken blomst din far hadde som knappeblomst. Lag en bukett med det. https://www.mestergronn.no/blomster/rosa-bukett-i-gaveeske/ 500 kr fra Mester Grønn. Endret 25. januar 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå