AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Del Skrevet 22. januar 2018 Hei ☺️ har nettopp vasket inni komfyr med jif ovn og grill spray. Sto jeg skulle la det virke en stund, og så tørke vekk med en fuktig klut, det har jeg nå gjort, men leste ikke før jeg var ferdig den varsel om at d var etsende, og en måtte bruke hansker. Det har jeg jo da selvfølgelig ikke gjort. Har skyllet hendene godt, men er livredd for det skal bli etseskade senere. Noen som har vasket med dette, og ikke brukt hansker... 😑 🤣?? Er dette farlig??? Anonymkode: e8124...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. januar 2018 #2 Del Skrevet 22. januar 2018 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stian82 Skrevet 22. januar 2018 #3 Del Skrevet 22. januar 2018 Nei. ikke farli, men du kan bli litt tørr i hendene ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Del Skrevet 22. januar 2018 4 minutter siden, Stian82 skrev: Nei. ikke farli, men du kan bli litt tørr i hendene ☺ Ble litt sånn oppfarende redd med en gang, da jeg leste at etseskade først ville vise seg etter mange timer 🤔🤔 Anonymkode: e8124...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #5 Del Skrevet 22. januar 2018 Tror du ville merket det om du hadde fått etsende væske på huden :D Jeg har aldri brukt hansker på vaskemidler og jeg har fortsatt all huden intakt :D Hvis fingermerkene dine plutselig forsvinner kan du jo satse på en karriere som kriminell (spøk) Anonymkode: d42c6...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #6 Del Skrevet 22. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du ville merket det om du hadde fått etsende væske på huden :D Jeg har aldri brukt hansker på vaskemidler og jeg har fortsatt all huden intakt :D Hvis fingermerkene dine plutselig forsvinner kan du jo satse på en karriere som kriminell (spøk) Anonymkode: d42c6...f08 Ha ha😃😃😃har du vaska med den jif ovn og grill? Anonymkode: e8124...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #7 Del Skrevet 22. januar 2018 Hvorfor brukte du ikke hansker? Anonymkode: 3a4d9...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #8 Del Skrevet 22. januar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor brukte du ikke hansker? Anonymkode: 3a4d9...121 GUD for et spørsmål. Er ikke alle som bruker hansker når de vasker kjøkkenet hjemme. Pleier ikke være nødvendig det. Og jeg er ikke TS Anonymkode: b1170...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 22. januar 2018 #9 Del Skrevet 22. januar 2018 Nei, gjort samme tabbe selv. Hendene vil bli litt tørre de neste timene, men det går fort over med en håndkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. januar 2018 #10 Del Skrevet 22. januar 2018 Har gjort det selv, ble bare litt tørr på hendene. Så det er ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 22. januar 2018 #11 Del Skrevet 22. januar 2018 Du kjenner når det etser - det svir. Gjør det det, skyller du mer. Gjør det ikke det, er det ikke noe større problem. Men smør gjerne hendene inn med en god fuktighetskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå