Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er plaget at uren hud og kviser på ryggen. Skal gifte meg til sommeren, og trenger tips på hvordan jeg kan bli kvitt dette!

Har samme problem i ansiktet, da særlig på hake og rundt nesen.. Bruker Clearasil(?) og det hjelper litt.

Trenger tips!

Noe annet også.. Hvordan unngå stubber dagen etter at man har barbert leggene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gå til hudpleier å få anbefalt noen produkter som passer din hud.

Skrevet

Ta en tur til legen. Det finnes masse produkter mot kviser. JEg fikk det for noen år siden og alle kvisene forsvant. Utrolig deilig.

Skrevet

Noe annet også.. Hvordan unngå stubber dagen etter at man har barbert leggene?

Det er vel så og si umulig, det kommer jo an på hvor raskt hårene dine vokser det da. :P

Eneste du er garantert å ikke ha stubber dagen etter med er ved voksing eller epilering. Jeg liker epilering best, slipper alt sølet med voksen og det er lettere å få tatt alle hårene synes jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har tenkt på sånn epilering eller hva det het.

Har forstått at det er en slags barbermaskin, bare at den napper hårene. Er det rett?

Blir det mye små røde merker ved bruk av en sånn? Er litt pysete når det gjelder og prøve nye ting på kroppspleie-fronten.. Er liksom ikke alt som høres like morro ut ..

Noen som har et foredrag eller en link om epilering?

Skrevet
Ta en tur til legen. Det finnes masse produkter mot kviser. JEg fikk det for noen år siden og alle kvisene forsvant. Utrolig deilig.

Hvaslags produkter?

Skrevet
Har tenkt på sånn epilering eller hva det het.

Har forstått at det er en slags barbermaskin, bare at den napper hårene. Er det rett?

Blir det mye små røde merker ved bruk av en sånn? Er litt pysete når det gjelder og prøve nye ting på kroppspleie-fronten.. Er liksom ikke alt som høres like morro ut ..

Noen som har et foredrag eller en link om epilering?

Jeg bruker epilator og er kjempefornøyd. Lite jobb, sen ettervekst og ingen stubber.

Hvis du søker på epilator eller epilering her på forumet så finnes det masse info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...