Gjest Solskinn Skrevet 9. august 2002 #21 Skrevet 9. august 2002 Lasse: Når man sier at feite folk er kvalme og tenåringer som ikke kommer inn i Bik Bok klär er overvektige, så må man ta litt kjeft. IW: God bedring! Innimellom virker det som du virkelig innser at du er syk, andre ganger ikke. Det er de gangene du ikke gir inntrykk av å forstå at du er syk at folk reagerer, vet du! Men ut fra innlegget ditt om Pro-ana sidene dine, har du i alle fall gitt inntrykk av at du har sett alvoret og det gleder meg virkelig. Ha det i bakhodet at ikke alle vet at du er syk også, noen leser kanskje bare noen få tråder! Om du vil ha ett ärlig svar: Ut fra hva du sier du spiser er det lite sannsynlig at du legger noe särlig på deg, og du drikker mye vann som lett kan före til at du får vann i kroppen. Men jeg tror du er på rett spor og at det går bra til slutt! Kjemp på, jenta!!
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. august 2002 #22 Skrevet 9. august 2002 Hei IW. Jeg skal prøve å svare deg så godt jeg kan. Jeg tror vannansamlinger i kroppen kan være det første tegnet på at kroppen din er i ferd med å fungere bedre. Dersom du er så sterkt rammet som jeg var, er kroppen din ganske uttørket. Det kan føles veldig ubehagelig den første tiden, fordi du føler deg så tykk, du har sikkert millimetermål og milligram i øynene dine også. Du ser nok hvert et gram du "legger" på deg, og jeg vet hvor grusomt og ubehagelig det er. Ja, det er det. Jeg VET at magen min ikke har gått så veldig mye ut, men ribbena synes ikke så godt lenger, kan bare se konturer av de. Jeg blir redd for at jeg bare skal fortsette å legge på meg og aldri stoppe på et tall. Dette kan du kanskje aldri bli helt kvitt, men etterhvert som kroppen din legger på seg, blir det meste mye enklere. Du får mye mere overskudd, klarer å konsentrere deg uten å liksom måtte "ta i", du slipper å være så trøtt (regner med at du er det, d var iallefall jeg), og livet blir mindre ork etterhvert. Det som overrasket meg etterhvert som jeg ble friskere og friskere var at vekta stoppet på et tall jeg var veldig fornøyd med. Jeg kunne etterhvert spise meg nesten mett (jeg kan aldri bli stappmett, det byr på store problemer) flere ganger om dagen, og magen var like flat og kroppen enda penere. Ja, trøtt jente her. Har nesten aldri ork til noe, og fryser nå selv på sommeren. Stopper vekta virkelig? Er så redd for at den bare skal gå opp, opp og opp. Jeg har alltid vært slank, var kjempefin før, brukte str 36 i bukser og hadde en anelse sprettrumpe. Nå henger til og med str 32 løst :cry: Takk for at du skrev!
Gjest 10na - ikke innlogget Skrevet 9. august 2002 #23 Skrevet 9. august 2002 Tidligere anorektiker. Jeg slet med bulimi for ca 15 år siden - men, det er vel ikke det samme helvete det som det IW går igjennom............ Synes det ligger uhyggelig mye dobbeltmoral bak IW's innlegg - og som Solskinn påpeker, når man påstår at tenåringer som ikke kommer inn i Bik-Bok bukser er feite...........ja da er det noe helt fundamentalt feil et sted - og da må man også for pokker tåle å høre andres mening. 10na
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. august 2002 #24 Skrevet 9. august 2002 Jeg tåler det jeg. Sitter jeg her og griner fordi du gir meg litt pepper? NEI! Jeg tar det til meg, og tenker igjennom om jeg kanskje kunne formulert meg bedre. Kanskje jeg sa noe feil. Kanskje jeg sa noe dumt. Kanskje jeg bare er et menneske, som er full av feil og mangler?
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2002 #25 Skrevet 20. september 2002 Trodde det kom fram hva jeg mente jeg.. Men da kan jeg skrive det da :D : DET ER LOV Å BRUKE HODET..... Når man skriver og svarer på innlegg... Litt eldgammel diskusjon dette, men jeg slenger meg på. IW bør da ikke taes med silkehansker, det blir bare feil .MEN jeg er enig i at folkeskikk MÅ følges. MEN feks : Hun sa hun var hos legen og veide 34 kg. Det er 4 kg fra og dø og 34 kg er den grensen staten har satt for tvangsinnleggelse. Og legen gjorde ingenting..? Jeg synes dette skurret litt..BUrde hun kanskje vurdere å bytte lege? ( jeg anklager ikke iw for å lyve nå) Jeg har selv vært med og dra en venninne gjenno anorexia. Så jeg vet hva dette dreier seg om Man prøver jo bare få fram alle aspekter Ice_white..hvor høy er du ? det har du aldri svart på ? hvor mye veier du nå?
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2002 #26 Skrevet 20. september 2002 IW er en noen og femti, 158cm, tror jeg det var. Det har hun selv skrevet i en annen diskusjon inne på seksualitets forumet en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå