Gå til innhold

Har du krav om at livspartneren din er fysisk aktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er du ok med en lat person? Hva hvis personen har et greit kosthold, er normalt bygd (ikke overvektig), men trener liksom aldri?

Diskuter :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Axl Rose
Skrevet

Ja må være litt fysisk aktiv. Jeg liker ikke late mennesker som sitter hele dagene. Jeg får lyst å dra de opp.

Moro å trene med partner også av og til. Ikke minst mye sex!! 

Skrevet

Partner trenger ikke dra på treningssenter, men jeg er ikke interessert i en sofapotet. For meg er det viktig å bevege meg og ha opplevelser gjennom bevegelse, som skitur, hytte til hytte på fjellet, klatrepark, padle på tjernet ved hytta, trene til et mosjonsløp osv. Jeg hadde nok ikke passet med en som bare ville sitte inne.

Anonymkode: d771c...887

• Liker 3
Skrevet

Mannen min er lat. Da jeg forelsket meg i ham så var det helt i orden, men på sikt så er det litt irriterende. Han er aldri meg på turer, verken korte eller lange. Han bruker ikke penger på turklær og utstyr og gavene han har fått av meg som hint, er urørte. Men på en annen side er det helt greit, det er også helt nydelig å være tre dager i komplett stillhet på fjellet. Hvis han elsket sånne turer så hadde det vært langt vanskeligere å få aleneturer 😆

Anonymkode: 150ee...0ac

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

gavene han har fått av meg som hint, er urørte.

Det var nesten litt morsomt

• Liker 1
Gjest -Willow
Skrevet

Syns det er lite attraktivt med en som ikke vil være med på noe aktivt. Det er ikke nødvendig å trene på treningssenter, men vi må kunne gå turer og røre på oss sammen. 

Skrevet

Jeg trenger noen som er litt fysisk aktive for å ikke bli en sofapotet selv. Har ikke behov for noen som er på treningssenter mange ganger i uka, men en fyr som tar initiativ til aktiviteter hadde vært supert. 

Anonymkode: 26f79...027

• Liker 2
Skrevet

Ønsker at en fremtidig kvinne er noenlunde aktiv ja. Behøver ikke å være treningsstudioentusiast eller toppturer hver helg, men å gjøre et minimum som å gå seg en tur noen ganger i uka, eller ta en løpetur er fint. 

Anonymkode: a9c51...258

• Liker 1
Skrevet

Hvis favoritt aktiviteten er å se på fotballkamp og spille ps, x-VOX o.l. Er han uaktuell. Hvis han blir med på turer, aktiviteter og så kose seg i sofaen er han mer min type. 

Anonymkode: a22ee...bd0

Skrevet

Nja... Det er fint om han liker å være litt aktiv. Men det viktigste er at han ikke bare sitter i sofaen og spiser potetgull og grandis og drikker øl. Det går også an å være aktiv hjemme, med ting som skal ordnes. Det viktigste er at han ikke er lat. 

Anonymkode: 18d66...096

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kronisk syk, med flere diagnoser. Så i perioder får jeg ikke trent mye. Men jeg går tur, gjør yoga osv, de gangene jeg kan. For det er viktig å bevege seg. Og jeg vil gjerne ha en kjæreste som og går tur osv. Så vi kan finne på ting sammen. Jeg har alltid vært en svært aktiv person, når hindrer jo sykdommene meg i å være like aktiv. Men vil jo være det hver gang jeg har mulighet.

Anonymkode: 764ab...4a0

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker at en fremtidig kvinne er noenlunde aktiv ja. Behøver ikke å være treningsstudioentusiast eller toppturer hver helg, men å gjøre et minimum som å gå seg en tur noen ganger i uka, eller ta en løpetur er fint. 

This, jeg også liker å trene litt, gå lange turer, også toppturer. Men ikke med pes og stress. Det er noe som alle kan tilegne seg, og noe jeg setter pris på hos en partner helt klart. Det å kunne løpe 5 km, og kjenne kroppen fungere er bare trivsel :) 

Skrevet

Han må like å være aktiv og holde seg i form. Synes det er kjedelig med sofagriser. Men samtidig ønsker jeg ikke en treningsnarkoman. En mellomting er bra.

Anonymkode: db3d4...359

Skrevet

Veldig viktig å være i grei fysisk form ja. Orker ikke dra med meg en uten kondis på turene mine. Dater en som virkelig får utfordret meg fysisk i forhold til at han er i veldig god form sånn at jeg blir pushet litt om vi går tur sammen og det liker jeg godt. 

Anonymkode: f6cf4...f44

Skrevet

Har dårlig erfaring med å stille krav til en partner. Og også å bli stilt krav til. Jeg tenker at man kan inspirere og motivere, men å mase og kreve er bare dårlig mot voksne mennesker.

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Det å kunne løpe 5 km

Jeg er ikke så glad i å løpe lange distanser. Jeg kjører intervaller heller, det er mer effektiv for å forbedre kondisjonen.

Skrevet

Tvert imot. Er ganske glad i sofaen selv (k26år) så kunne aldri hatt en aktiv partner :fnise: 

Anonymkode: e8b36...8ae

• Liker 5
Skrevet

Litt, trenger ikke å trene, men en lat person som ikke gidder å gå en tur en gang gidder jeg ikke. 

Anonymkode: d96c0...7a0

Skrevet
Akkurat nå, hocane skrev:

Jeg er ikke så glad i å løpe lange distanser. Jeg kjører intervaller heller, det er mer effektiv for å forbedre kondisjonen.

5km er jo ikke lang distanse :fnise: Når du kommer over 12 kilometer så snakker vi lengre distanser. 

Og når jeg løper intervaller er jeg ihvertfall oppe i 3 kilometer bare etter 20 min. 

Anonymkode: f6cf4...f44

Skrevet
1 minutt siden, hocane skrev:

Det viktigste med å være aktiv er å gjøre det man liker :), om det bare er å gå lange turer holder dette i massevis for å komme seg ut og være litt aktiv, de som råtner i sofaen vet ikke hva de går glipp av :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...