AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Hei. Jeg var på sesjon tidligere i januar, og klarte ikke å prestere noe bra enda jeg er i god fysisk form. Jeg oppsøkte lege da jeg ikke fikk godkjent hørselen pga sykdom, og ble deretter påvist luftveisinfeksjon da jeg var hjemme igjen. Jeg sendte med engang et brev avgårde til Forsvarets personell og vernepliktssenter. På brevet skrev legen at jeg er toppmotivert for GSV og at han ønsker at jeg skal få en ny mulighet på de fysiske testene, er det null sjans for at jeg får fullføre på nytt? Er bekreftet at allmenntilstanden min var nedsatt, og jeg har virkelig jobbet LENGE med å være forberedt til førstegangstjenesten jeg gjerne vil ha etter endt skolegang i 2019. Teoriprøven gikk også relativt dårlig for jeg var absolutt ikke meg selv. Fikk karakter 3, noe jeg ikke er særlig stolt over i og med at jeg har et snitt på 5,4. Hva skal jeg gjøre? Orker ikke useriøse svar, dette preger meg til døden faktisk for Forsvaret er alt jeg vil. Anonymkode: accbe...d0a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Forsvaret sier at det ikke er noen mulighet for å få tatt testene på nytt, men de er ikke kjent for å være særlig konsekvent og nesten alt avhenger av hvem som behandler søknaden din. Du må bare vente å se. Ev kan du prøve å ringe/sende epost. Anonymkode: 9c99a...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå