AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Jeg tok lip fillers for noen år siden i England, og da fikk jeg vite det skulle vare i alt fra 7-12 mnd, nå flere år siden har jeg fremdeles fyldigere lepper og de har aldri gått tilbake til normal størrelse som jeg ser på bilder også, er dette faktisk mulig? Må si jeg tok fyllet 2-3 ganger da så... Anonymkode: 934c8...10b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Kanskje du fikk noe annet enn Restylane, Juvederm eller lignende. Dess flere ganger man tar, dess lengre varer det. Anonymkode: c81a2...a32
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #3 Skrevet 23. januar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du fikk noe annet enn Restylane, Juvederm eller lignende. Dess flere ganger man tar, dess lengre varer det. Anonymkode: c81a2...a32 Juvederm holder like lenge som restylane. Kanskje du har fått et fyllstoff som ikke er hyaluronsyre slik restylane og Juvederm er. Anonymkode: 1ffc9...1f2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #4 Skrevet 24. januar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Juvederm holder like lenge som restylane. Kanskje du har fått et fyllstoff som ikke er hyaluronsyre slik restylane og Juvederm er. Anonymkode: 1ffc9...1f2 Ja, det var det jeg mente med innlegget mitt. Anonymkode: c81a2...a32 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #5 Skrevet 24. januar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var det jeg mente med innlegget mitt. Anonymkode: c81a2...a32 Bare rettet på det den andre AnonymBruker skrev. Kanskje du har fått silikon i leppene? Så på "kirurgiske katastrofer" hvor ei hadde fått silikon og trodde det var restylane etc. De fant ikke noe silikon (kroppen har brutt ned silikonen) men leppene hadde en slags betennelse og hevelse som gjør at leppene vokser pga det nedbrøtne silikonet hadde blitt noe annet i vevet som gjør at leppene vil være kronisk påvirket til å vokse. De fjernet masse av leppene så hun ble pen igjen, men de kunne ikke garantere at det ikke ville komme tilbake. Anonymkode: 1ffc9...1f2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2018 #6 Skrevet 24. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare rettet på det den andre AnonymBruker skrev. Kanskje du har fått silikon i leppene? Så på "kirurgiske katastrofer" hvor ei hadde fått silikon og trodde det var restylane etc. De fant ikke noe silikon (kroppen har brutt ned silikonen) men leppene hadde en slags betennelse og hevelse som gjør at leppene vokser pga det nedbrøtne silikonet hadde blitt noe annet i vevet som gjør at leppene vil være kronisk påvirket til å vokse. De fjernet masse av leppene så hun ble pen igjen, men de kunne ikke garantere at det ikke ville komme tilbake. Anonymkode: 1ffc9...1f2 Nei jeg hadde restylane ikke silikon.... ellers så kanskje kan man faktisk få fyldigere lepper naturlig? vektoppgang kanskje? Anonymkode: 934c8...10b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #7 Skrevet 25. januar 2018 Dette skyldes økt arrvev i leppene. Veldig vanlig å få :-) Anonymkode: 85221...a62
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #8 Skrevet 25. januar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg hadde restylane ikke silikon.... ellers så kanskje kan man faktisk få fyldigere lepper naturlig? vektoppgang kanskje? Anonymkode: 934c8...10b Det trodde hun som fikk silikon også. Det var fake merke utenpå. Sier ikke at det gjelder deg, men man vet aldri hva man får hvis man ikke er nøye med å sjekke ut behandlingssted og behandler på forhånd, om de er autoriserte og godkjent fra galderma og restylane. Anonymkode: 1ffc9...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #9 Skrevet 26. januar 2018 På 24.1.2018 den 22.06, AnonymBruker skrev: Nei jeg hadde restylane ikke silikon.... ellers så kanskje kan man faktisk få fyldigere lepper naturlig? vektoppgang kanskje? Anonymkode: 934c8...10b Etter hva jeg vet kan man ikke få fyldigere lepper ved vektoppgang. Da hadde jo de fleste fyldige mennesker hatt enorme lepper - og det har de ikke. Men altså, du kan jo ha fått fettfyll i leppene. Anonymkode: 682d5...543 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #10 Skrevet 26. januar 2018 Igjen.. dette er arrvev som dannes når man sprøyter inn fillers i leppene. Ved gjentatt bruk kan man få økt arrvev, og da vil også filleren bruke lengre tid på å forsvinne. De som har tatt fillers i årevis bruker igjen årevis på å komme tilbake til det naturlige. Anonymkode: 85221...a62
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #11 Skrevet 28. januar 2018 På 26.1.2018 den 12.29, AnonymBruker skrev: Etter hva jeg vet kan man ikke få fyldigere lepper ved vektoppgang. Da hadde jo de fleste fyldige mennesker hatt enorme lepper - og det har de ikke. Men altså, du kan jo ha fått fettfyll i leppene. Anonymkode: 682d5...543 Det kan det ikke være fordi da bruker de ditt eget fett, som må fettsuges fra et sted på kroppen og ta ut fettet og deretter sprøyte inn. Anonymkode: 1ffc9...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå