AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Hvilken forsikring til hund har dere best erfaring med? Det er et hav av forskjellige forsikringer, så ønsker å høre hvilken dere mener er best vi trenger egentlig bare en forsikring som dekker veterinær utgifter, ikke noe sånt å få penger tilbake om hun dør. Anonymkode: 13d84...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Hva mener du med "dekke veterinærutgifter"? Det er litt forskjellig hva de ulike forsikringene dekker, men jeg tror ikke det finnes noen som på generelt grunnlag dekker alle utgifter du har hos veterinær. Det er bare hvis det oppstår en spesiell skade som må opereres/behandles. Vi har Tryg og er fornøyd med dem Anonymkode: d7036...da1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 har agria og er fornøyd. Anonymkode: fc1a8...304
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Hadde agria og var sånn passe fornøyd. Byttet til gjensidige og ble fantastisk fornøyd. Slipper å tenke på noe som helst, veterinæren og gjensidige pratet sammen, jeg slapp å bekymre meg om noe annet enn hunden. Betalte bare egenandelen, alt annet ble fikset av andre Anonymkode: 692ce...e1b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #5 Skrevet 22. januar 2018 Vi har både hund og katt i SpareBank1 forsikring og er kjempefornøyd! Anonymkode: 039c2...d6e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #6 Skrevet 22. januar 2018 Har akkurat forsikret valpen vår, vi valgte til slutt Agria. Anonymkode: a9b3a...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå