Gjest Hunt Skrevet 8. februar 2005 #1 Del Skrevet 8. februar 2005 hva er best av Termofjellduk og den vanlige Fjellduken? tenker da til jakt både på fjell og i skog... Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ek_Erilar Skrevet 10. februar 2005 #2 Del Skrevet 10. februar 2005 Mulig at du hadde fått litt raskere og mer utfyllende svar, dersom du hadde spurt på et jakt/våpen-forum. Sluttstykke.com kan anbefales. Men ihvertfall: hvilken fjellduk kommer an på hva du skal bruke den til. Sitter du mye på post: kjøp Thermo. Eller ennå bedre; Thermo King Size eller Thermo Hunter, for de er lenger og kan du strekke deg helt ut i. Det er skikkelig kjipt å sitte i semi-fosterstilling over lenger tid, krampe er the name of the game. Problemet med Thermo-versjonene er vekten. Derfor, skal du gå store deler av dagen (villreinjakt f.eks.) er Original kanskje det eneste fornuftige siden den veier en kilo mindre enn de andre. På den annen side er den ikke spesielt varm (men holder deg tørr og ute av vinden), og som sagt ganske slem å sitte i om du skal ha inn føttene. Angående farge, vil jeg ikke anbefale noe annet enn fjellkamo. Skogskamo synes så godt på høyfjellet at du like gjerne kunne valgt oransj, og ikke er den noe spesielt bra i skævven heller. Fjellkamoen får deg til å se ut som en stein, uansett hvor du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #3 Del Skrevet 10. februar 2005 Jer er registrert på sluttstykket.com, men får ikke lagt inn innlegg der. Siden står da bare og klikker.. Derfor sourte jeg her. Noen som er logget på sluttstykket.com som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hunt Skrevet 10. februar 2005 #4 Del Skrevet 10. februar 2005 Var meg som skrev innlegget over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå