AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Har en venn på jobben som jeg har møtt en god del utenom jobb. Akkurat nå er vi bare venner, men jeg var der fra fredag til lørdag. Lørdag ettermiddag skrev vi meldinger og han sa han skulle til en kamerat og at han skulle skrive senere. Hele søndagen går, sender han en melding om hvordan det går. Ikke noe svar. Jeg fant ut at jeg hadde glemt noe der som jeg hadde tenkt å høre om han kunne ta med. Ringer, tlf er slått av. Og det har den vært siden. Jeg begynner å bli skikkelig bekymret for han. Ikke har han ringt seg syk på jobb. Mobilen er fortsatt av og han har heller ikke vært aktiv på Facebook. Han er en type som svarer drit kjapt, er på Facebook 24/7. Tlf bor så ogsi i hånda hans. Får magefølelse på at noe er skikkelig galt. Har egentlig bare lyst til å reise og se om han er i live. Eller virker det skikkelig teit om jeg gjør etter jobb? Anonymkode: b756b...5e6
_popcorn_ Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Om du ikke har hørt fra han siden lørdag, og han ikke har dukket opp på jobb, så er det helt greit å stikke innom å se om du får kontakt
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Ja, begynner å bli drit bekymra. Det som bekymrer meg er at han ikke har gitt lyd av seg til sjefen også. De aner ikke hvor han er. Ts Anonymkode: b756b...5e6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Stikk hjem til han og se. Og om du vet hvilken kamerat han skulle til, så hør med han. Er det ingen andre som har reagert? Anonymkode: 38da7...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå