AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Jeg har endometriose. Vi har prøvd i 2 år før jeg ble gravid i sommeren. Endte dessverre i MA. Jeg har en syklus på 24-26 dager. Idag er jeg på dag 28, men har ingen blødning, men endel menssmerter igår og ubehag i korsryggen. Smertene er borte idag men fortsatt ubehag i korsryggen. Jeg er så redd for å ta graviditetstest og blir skuffet. Går på toalett så ofte jeg kan og forvente hele tiden å få blødning. Anonymkode: 60f43...bf8
Rosmerta Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har endometriose. Vi har prøvd i 2 år før jeg ble gravid i sommeren. Endte dessverre i MA. Jeg har en syklus på 24-26 dager. Idag er jeg på dag 28, men har ingen blødning, men endel menssmerter igår og ubehag i korsryggen. Smertene er borte idag men fortsatt ubehag i korsryggen. Jeg er så redd for å ta graviditetstest og blir skuffet. Går på toalett så ofte jeg kan og forvente hele tiden å få blødning. Anonymkode: 60f43...bf8 Så utrolig spennende! Håper virkelig dette går veien for deg <3 Jeg er i litt lignende situasjon som deg, så jeg unner deg veldig å lykkes. Men jeg kjenner meg også veldig igjen i det du skriver om blødning som lar vente på seg. 2 dager ikke veldig mye over tiden, så hvis du er veldig redd for å skuffes, så vent et par dager til før du tester i så fall. Klem fra meg :-) 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Kjenner veldig igjen redselen for å ta en test som er blendahvit, og da unngår man heller å teste. Det kan jo være en litt sen mens og det kan være en graviditet. Personlig så hadde jeg ventet noen dager til før jeg testet, fordi jeg ikke orker å se flere negative tester. Men en test vil jo slå ut positivt nå om du er gravid. Krysser fingrene for deg Anonymkode: 81771...47b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Klarte ikke å la være men forstår virkelig ikke den testen... Anonymkode: 60f43...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå