Gå til innhold

Hva fyller du gjerne pitatbrødet med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i pitabrød med en eller annen tacovariant oppi. Men hva bruker du?

Noen gode og enkle forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Kylling, salat, paprika, mais, agurk og yoghurtdressing

*Kjøttdeig, pasta, mais, agurk, andre grønnsaker

Skrevet

Stekt kyllingfilet evt. svinefilet i strimler med masse forskjellige grønnsaker som rødløk, chili, mais, tomat, agurk, bønner osv. synes jeg er godt oppi. Jeg bruker også pita som pizzabunn. Enkelt og greit når man har dårlig tid!

Gjest Anonymous
Skrevet

kjøttdeig m/santamaria kryddermixen, kinakål, agurk, mais, paprika, tomat, løk, ketchup, dressing

Skrevet

* Tacokjøttdeig, mais, salsa, diverse grønnsaker, rømme

* Vanlig kjøttsaus, salat, mais o.l.

* Strimlet kylling, karridressing, salat, grønnsaker

* Kebabkjøtt, salat, kebabdressing

Skrevet

Fiskekaker og salat.

kylling, fetaost, salat, og søtchilisaus.

Rissalat i pita, er veldig godt og greit til nistepakke.

Skrevet

Røkt kalkunpålegg, ost, salat, paprika, feta

Skrevet

Jeg pleier å kutte løk, paprika, squash og kylling i små biter som jeg steker i panna. Fylle pitabrødene med denne blandingen og topper det hele med rømme tilsatt hvitløk, salg, pepper, sukker og sitron :sikle:

Skrevet

Kyllingfilet, squash, aubergine, champignon, ost, salat, løk ...

Skrevet

Bruker det istedetfor hamburgerbrød med hamburger, salat, dressing, bacon, ketchup, ja, hva man nå liker på hamburger. Har lært det av søsteren min.

Gjest Anonymous
Skrevet

vi lager pizzafyll og fyller etter med salat og ost. Jeg lager sommerdressing fra knorr's små gule poser...nammis

Skrevet

Det er også kjempegodt med stekt egg inni.

Skrevet

Vår favoritt er strimlet svinekjøtt, godt krydret med oregano og grillkrydder, potetbåter og rødløk - med gresk dressing i.....

(Har da varmet pitabrødene i olje i stekepannen - la de ligge til de blåser seg opp, ca tre minutter på hver side :wink: )

Skrevet

Stekt kjøttdeig, rød posesaus (tror kanskje den bare heter pastasaus?), salat og gresk rømmedressing laget av de gode dressingmix-posene fra knorr. Mmm!!! :sikle:

Gjest Anonymous
Skrevet

* Tunfisk, hakket kokt egg, salat, agurk, rødløk, paprika, koriander og MASSE nykvernet pepper! (Gjerne bønnespirer også!!)

* Søt chillisaus, stekte kyllingstrimler (gjerne marinert i soyasausbasert marinade), salat, løk og grønnsaker etter behov.

* Strimlet roastbeef, agurkdressing, sprøstekt løk, sylteagurk, salt & pepper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...