Nilla Skrevet 8. februar 2005 #1 Skrevet 8. februar 2005 Jeg er veldig glad i pitabrød med en eller annen tacovariant oppi. Men hva bruker du? Noen gode og enkle forslag?
Gjest 1111 Skrevet 8. februar 2005 #2 Skrevet 8. februar 2005 *Kylling, salat, paprika, mais, agurk og yoghurtdressing *Kjøttdeig, pasta, mais, agurk, andre grønnsaker
maiia Skrevet 8. februar 2005 #3 Skrevet 8. februar 2005 Stekt kyllingfilet evt. svinefilet i strimler med masse forskjellige grønnsaker som rødløk, chili, mais, tomat, agurk, bønner osv. synes jeg er godt oppi. Jeg bruker også pita som pizzabunn. Enkelt og greit når man har dårlig tid!
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #4 Skrevet 8. februar 2005 kjøttdeig m/santamaria kryddermixen, kinakål, agurk, mais, paprika, tomat, løk, ketchup, dressing
Arkana Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 * Tacokjøttdeig, mais, salsa, diverse grønnsaker, rømme * Vanlig kjøttsaus, salat, mais o.l. * Strimlet kylling, karridressing, salat, grønnsaker * Kebabkjøtt, salat, kebabdressing
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2005 #6 Skrevet 8. februar 2005 Fiskekaker og salat. kylling, fetaost, salat, og søtchilisaus. Rissalat i pita, er veldig godt og greit til nistepakke.
Gjest Melk Skrevet 8. februar 2005 #7 Skrevet 8. februar 2005 Røkt kalkunpålegg, ost, salat, paprika, feta
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2005 #8 Skrevet 8. februar 2005 Jeg pleier å kutte løk, paprika, squash og kylling i små biter som jeg steker i panna. Fylle pitabrødene med denne blandingen og topper det hele med rømme tilsatt hvitløk, salg, pepper, sukker og sitron
Belba Skrevet 8. februar 2005 #9 Skrevet 8. februar 2005 Kyllingfilet, squash, aubergine, champignon, ost, salat, løk ...
Brunhilde Skrevet 8. februar 2005 #10 Skrevet 8. februar 2005 Bruker det istedetfor hamburgerbrød med hamburger, salat, dressing, bacon, ketchup, ja, hva man nå liker på hamburger. Har lært det av søsteren min.
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #11 Skrevet 8. februar 2005 vi lager pizzafyll og fyller etter med salat og ost. Jeg lager sommerdressing fra knorr's små gule poser...nammis
Mistyen Skrevet 9. februar 2005 #14 Skrevet 9. februar 2005 Vår favoritt er strimlet svinekjøtt, godt krydret med oregano og grillkrydder, potetbåter og rødløk - med gresk dressing i..... (Har da varmet pitabrødene i olje i stekepannen - la de ligge til de blåser seg opp, ca tre minutter på hver side )
søndagsengel? Skrevet 9. februar 2005 #15 Skrevet 9. februar 2005 Stekt kjøttdeig, rød posesaus (tror kanskje den bare heter pastasaus?), salat og gresk rømmedressing laget av de gode dressingmix-posene fra knorr. Mmm!!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #16 Skrevet 9. februar 2005 * Tunfisk, hakket kokt egg, salat, agurk, rødløk, paprika, koriander og MASSE nykvernet pepper! (Gjerne bønnespirer også!!) * Søt chillisaus, stekte kyllingstrimler (gjerne marinert i soyasausbasert marinade), salat, løk og grønnsaker etter behov. * Strimlet roastbeef, agurkdressing, sprøstekt løk, sylteagurk, salt & pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå