Gå til innhold

Går følelsene over, eller har jeg bare fått det bedre med meg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke behov for å sjekke SoMe og analysere alt han legger ut på storyen sin hele tiden. Selv om jeg tenker på han hver dag, så er det ikke like vondt. Jeg er nå forelsket i en mann som jeg ikke ser for meg en fremtid med. 

Saken er den at jegbhar vært slik til hver gang jeg har vært forelsket. På ungdomsskolen var jeg forelske ti en i klassen, deretter var jeg ulyykelig forelsket i 3 år i en litt eldre mann fra hjembyen. Jeg var så usosial mens jeg var sosial, forid jeg var for opptatt med å sjekke facebook, om han hadde fått nye kvinnelige venner, om han kom i forhold, om han la ut noe osv. Hver halvtime minst, og det er nesten flaut å tenke på. Jeg synes jeg gjorde ganske syke ting for å vite hva han holdt på med. Når jeg øvelseskjørte så ville jeg også alltid kjøre forbi hjemme hos ham for å se om han var hjemme. Var det mørkt var jeg alltid redd for at han var ute med en annen kvinne. Jeg fikk fri fra forelskelsen et par år etter han her, men så klarte jeg å få følelser for beste vennen min. Da var det 3 nye år med forelskelse. Jeg analyserte ALT. Sjekket hans kvinnelige venners fb profil og hadde han liket et bilde av dem så sjekket jeg mer for å prøve å analysere meg frem til at de datet. Lurte alltid på hva han drev med. Det gikk seg nesten utover arbeidet mitt :/ etter 3 år så møtte jeg han her, men en fremtid sammen er ikke realistisk :/ jeg har hatt sommerfugler i magen for å se på instagram og fb fordi jeg har vært redd for det samme ang han her. 

Men jeg begynte med yoga, tar mer vare på meg selv og har snakket en del om ei som kan om hvordan man kan forandre sine tanker. Jeg har gått lei av å være negativ rett og slett. 

Men jeg vet ikke om denne avslappetheten betyr at jeg har fått det bedre, eller at jeg er på tur til å komme over han? Hvis det er sistnevnte så vet jeg ikke om det er BARE bra, for jeg kan ikke bli slik til hver gang jeg forelsker meg....

Anonymkode: 3975c...39d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måten. Plutselig en kveld stod han i forhold... Jeg fikk sjokk. Viste seg at de hadde vært sammen en stund også. Jeg hadde god oversikt på hva han gjorde, da jeg har familie som bor i samme blokk som han, mange kjente osv. Har truffet han nesten hver dag, og alltid alene eller med kompiser, så denne så jeg ikke komme! Kan ikke at han kan ha vært sammen med en i nesten 1 år, uten at jeg har fått det med meg.. Gikk rett i kjelleren, men er nå på vei opp. Etter å ha brukt et halvt år på å sjekke facebookstatusen i håp om at det skulle bli slutt, har jeg gitt opp. Kjenner en mye større glede for livet nå, enn de 3 årene jeg har vært hekta på ham. Nå trener jeg, og klarer å legge fremtidsplaner.

Anonymkode: 0eb24...fdc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måten. Plutselig en kveld stod han i forhold... Jeg fikk sjokk. Viste seg at de hadde vært sammen en stund også. Jeg hadde god oversikt på hva han gjorde, da jeg har familie som bor i samme blokk som han, mange kjente osv. Har truffet han nesten hver dag, og alltid alene eller med kompiser, så denne så jeg ikke komme! Kan ikke at han kan ha vært sammen med en i nesten 1 år, uten at jeg har fått det med meg.. Gikk rett i kjelleren, men er nå på vei opp. Etter å ha brukt et halvt år på å sjekke facebookstatusen i håp om at det skulle bli slutt, har jeg gitt opp. Kjenner en mye større glede for livet nå, enn de 3 årene jeg har vært hekta på ham. Nå trener jeg, og klarer å legge fremtidsplaner.

Men datet dere? Sa du noen gang hva du følte?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå opplevde jeg aldri at noen av disse stod som i et forhold på face, eller gir uttrykk for at de er sammen med noen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...