Determei Skrevet 22. januar 2018 #1 Del Skrevet 22. januar 2018 Jeg leter meg ihjel etter shampoer uten disse stoffene, helst også noen billige som kjøpes/bestilles i norge/norsk nettside. Finner noen, og er interessert i daxxin shampooen. Trenger ikke å være norsk side hvis dere har gode erfaringer😊 Hvis dere vet av en balsam også hadde det vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Del Skrevet 22. januar 2018 Har du prøvd uten shampoo i det hele tatt? Vann blandet med litt natron el bakepulver funker kjempebra og her heltUTEN sulfater, parabener og silikoner Baking soda is effective for washing away oil buildup on your scalp and hair. One tablespoonful of baking soda is enough for a single wash. Dissolve it in a cup of water until all the gritty texture disappears. Apply the solution on your hair and massage gently. Rub your hair the same way you rub your regular shampoo, until it feels smooth. Since baking soda has no soap base, there will be no lather. When you are through, rinse off your hair under the shower. Your scalp produces natural oil and so there may be no need for conditioning. However, baking soda can leave your hair very dry and give your scalp a scaly look, and so you may consider applying a moisturizer on your hair. Baking soda is good for people who have an oily scalp. People who have a dry scalp may need to consider using extra ingredients, and this is where apple cider vinegar comes in. https://www.nopoomethod.com/Baking-Soda Anonymkode: c26fc...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Del Skrevet 22. januar 2018 Neutral eller änglamark sin. Anonymkode: 51d40...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Determei Skrevet 22. januar 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 22. januar 2018 Tusen takk for tips! Jeg lurer bare, er ikke dette litt harskt for hodebunnen? Bakepulver er vell en syre såvidt jeg vet. Bakepulver hadde vært supert med tanke på at det er så billig, men jeg kan se for meg at jeg hadde fått noen utrolige floker etter å tatt dette i håret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #5 Del Skrevet 22. januar 2018 Jeg er ikke redd for parabener. Etter at de fjernet parabener i mye kosmetikk så har allergiske reaksjoner steget voldsomt. Fordi nå kan man putte inn "hva som helst". De nye tingene er enda verre for allergi. Parabener var ihvertfall ganske så sikkert. For noe må det nesten være i kosmetikken, dessverre. Men for hårets del så holder jeg meg helt unna silikon, for det ødelegger håret mitt. Den blå-grønn til Elvital er uten silikon ihvertfall. Kjøpes på dagligvarebutikken. Anonymkode: d955a...792 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #6 Del Skrevet 22. januar 2018 Parabenermer er trygt. Anonymkode: 6d743...42a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #7 Del Skrevet 22. januar 2018 Shampoer som ikke inneholder det du nevner inneholder andre ting som ennå ikke er tilstrekkelig forsket på og regulert. Anonymkode: 4658a...c3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Determei Skrevet 22. januar 2018 Forfatter #8 Del Skrevet 22. januar 2018 Ja, men daså. Tusen takk for stor hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #9 Del Skrevet 23. januar 2018 Shampoo fra Rudolph care:) Helt fri for det det ikke vil ha, helt fantastisk er den også:) Anonymkode: 8a9de...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå