AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Noen som har prøvd, funker det? Tar i mot alle erfaringer med takk. Anonymkode: f2ec3...534
Pauline Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Ja, det funker. Jeg liker den godt, dekker akkurat passe. Men som med alle andre tilsvarende produkter, er det viktig å finne rett farge, ikke for mørk.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 6 timer siden, Pauline skrev: Ja, det funker. Jeg liker den godt, dekker akkurat passe. Men som med alle andre tilsvarende produkter, er det viktig å finne rett farge, ikke for mørk. Hva slags hudtype har du? Anonymkode: f2ec3...534
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #4 Skrevet 22. januar 2018 Lureri, utrolig teit at det er abonement, for man bruker ikke opp hele produktet på den tiden. Helt grei dekkevne, jeg opplevde at den mest bare la seg utenpå huden og "skle" fort av. Dessuten er det sykt overpriset, du kan få identisk på andre nettsteder, søk på Bioaqua BB cushion på ebay eller amazon! så har du den til 40 kr i stedet Anonymkode: b4fd3...c84
Pauline Skrevet 23. januar 2018 #5 Skrevet 23. januar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags hudtype har du? Anonymkode: f2ec3...534 Voksen hud, ikke noen spesielle problemer egentlig. Men det er sant som AB over skriver, det finnes andre produkter som er billigere. Jeg har fortsatt abonnementet fordi jeg liker produktet, men har bestilt færre leveranser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå