Gå til innhold

Han har vært gift før og har så mange venninner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann siden oktober. Jeg kjenner at jeg kan bli skikkelig forelska, men samtidig så holder jeg igjen følelsene fordi jeg er så redd for å bli såret. Jeg er usikker på hvor vi står, om vi er kjærester eller ikke. Senest i helgen omtalte han meg som «dama si» til en bekjent av han vi møtte, men vi har egentlig aldri hatt praten oss to imellom. 

Det som gjør meg usikker er at han har vært gift før, og jeg vet det var hun som valgte å bryte ut. I helgen skulle han vise meg et bilde og ganske langt nede på bildefeeden hans på kamerarullen så jeg et bilde av henne. Jeg valgte å ikke kommentere det. 

En annen ting er at han flere ganger har snakket om å reise på ferie til et bestemt sted sammen, vi har sett på hotell osv, men i helgen nevnte han plutselig at han hadde booket turen med en kompis istedenfor. 

Er det bare meg som er litt sensitiv, eller er dette ting jeg burde reagere på?

Anonymkode: 897ab...445

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at han også har veeeldig mange venninner. Det er jenter overalt som han kjenner, snapchatten hans rennes inn av snapper fra ulike jenter jeg aldri har hørt om.. :/ 

Anonymkode: 897ab...445

Skrevet

Nei, jeg ville vært litt skeptisk. Det var sånne signaler jeg fikk av en fyr jeg datet, som gjorde meg skeptisk. (Særlig det med turen og sånn) Og da jeg tok samtalen, ble det klart at han ikke var like seriøs som jeg ønsket å være. 

• Liker 1
Gjest Terence
Skrevet

Du må aldri finne på å date musikere.

Skrevet

Dette vil jeg kalle usynlige signaler. Man lurer på om man er overdriver eller om man faktisk har klart å ta i mot viktige signaler.

Jeg tror magefølelsen din prøver å vise deg noe viktig, så jeg hadde vært skeptisk. 

Jeg tror ikke jeg hadde klart å hatt det fint eller fått det fint med en dårlig magefølelse konstant og det virker ikke som at han egentlig har tatt helt godt vare på deg siden du føler dette etter såpass lang tid med dating

Anonymkode: 80909...8bc

Skrevet

Som jeg kunne skrevet det selv. Bare at vi har hatt praten nå da. Møttes i oktober vi også og han har et 15 år forhold bak seg, jeg så også et bilde av henne da han skulle vise meg bilde av dattera hans da hun var baby, så det gikk mange år tilbake. Var flere nakenbilder av henne i dusjen. Dette var i november så følte jeg ikke kunne reagere på det. Vet ikke om han har de ennå, men jeg bryr meg helt ærlig ikke så mye da jeg føler at han er ferdig med henne. Jeg har også sexvideoer av meg og eksen fremdeles 😂 Han trenger ikke føle seg truet av den grunn. Han har også sykt mange venninner, noe jeg følte meg truet av i starten men ikke nå lenger.

Anonymkode: 58145...012

Skrevet
41 minutter siden, Terence skrev:

Du må aldri finne på å date musikere.

Hvorfor ikke?

Skrevet

Tja, ikke nødvendigvis. Folk er jo forskjellige. Kjenner menn med mange venninner som er utro over en lav sko, og menn med mange venninner som er fullstendig trofaste.

Anonymkode: c66e0...c54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...