AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #1 Skrevet 22. januar 2018 Skal sammen med datter på 16 Anonymkode: 067f0...c7a
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #2 Skrevet 22. januar 2018 Picassomuseumet er fint. Anonymkode: 9c00f...6ca
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2018 #3 Skrevet 22. januar 2018 Kjøpesenteret i utkanten av byen er helt ok. Ellers er vel vanlig strandliv det hun liker best? Anonymkode: f7a7c...a35
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Skal dere til byen Málaga, eller regionen Málaga? Skal dere kun være på ett sted, eller er dere åpne for å farte litt rundt? Anonymkode: 36ccd...f32
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Hovedgaten i Malaga er koselig med masse små sidegater, kjekke butikker og restauranter/kaféer. (Calle Larios) Det er fine sykkelveier over hele byen, så anbefaler å leie sykler og sykle rundt. Mellom Malagueta-stranden (som ligger i sentrum) og den andre stranden (som jeg ikke husker navnet på) ligger området Muelle Uno som er en pir med masse restauranter, småbutikker, trampoliner/karuseller, utleie av småbiler som ungene kan kjøre osv. Veldig koselig. I sentrum ligger en borg man kan gå opp til og se nærmere på. Nedenfor ligger en fin park med tropiske planter som det er fint å gå tur gjennom. Her er det flere steder der de selger is, brus, øl osv, og deilig hvis man vil sette seg litt i skyggen. Banen (som en bybane) går mellom Malaga og Fuengirola. Du kan hoppe på denne og ta den til Benalmadena der du kan gå på Tivoli World, et stort tivoli. Du kan også ta den til nabobyen Torremolinos, og gå i WaterWorld. Malaga er en herlig by; vi reiser tilbake år etter år! Anonymkode: bc1dd...65c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Fantastisk by hvis man er pensjonist. Det skjer nesten ingenting der, så det er stille og rolig. Jeg skjønte tegninga da jeg gikk på flyet og nesten alle de andre passasjerene var gamle. Anonymkode: fa71b...867
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk by hvis man er pensjonist. Det skjer nesten ingenting der, så det er stille og rolig. Jeg skjønte tegninga da jeg gikk på flyet og nesten alle de andre passasjerene var gamle. Anonymkode: fa71b...867 ??? Hvor i Malaga har du vært?? 😂 Anonymkode: bc1dd...65c 2
Miklo Velka Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Fantastisk by hvis man er pensjonist. Det skjer nesten ingenting der, så det er stille og rolig. Jeg skjønte tegninga da jeg gikk på flyet og nesten alle de andre passasjerene var gamle. Det skjer nesten ingenting, i Spanias femte største by? Det er jo en storby med yrende folkeliv.
Chelsea Skrevet 27. februar 2018 #9 Skrevet 27. februar 2018 Skal også til Malaga så følger med på denne :-)
Anonym2467 Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 (endret) På 1.2.2018 den 0.39, AnonymBruker skrev: Fantastisk by hvis man er pensjonist. Det skjer nesten ingenting der, så det er stille og rolig. Jeg skjønte tegninga da jeg gikk på flyet og nesten alle de andre passasjerene var gamle. Anonymkode: fa71b...867 Haha bare fordi flyplassen heter Malaga Airport vil ikke det si at alle på flyet bor i Malaga. Du fløy sikkert på vinteren når alle fastboende pensjonistene skal "heimat tell jul".. Malaga er en fantastisk og undervurdert by. Muelle Uno har mange gode restauranter og ligger i nærheten av den populære standen Malagueta og "shoppinggata". Lei gjerne bysykler(malaga bici) og utforsk byen på den måten, beste måten å utforske nye steder. Endret 27. februar 2018 av Anonym2467
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå