Gå til innhold

Hvordan fungerer vippeextensions/løsvipper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sykdom som gjør at jeg tidvis sliter med vitamin- og mineralopptak. Det gjør at jeg tidvis mister mye hår. Har begynt å bruke sjampo for å motvirke hårtap på hodet som fungerer veldig bra, men problemet er at jeg har mistet så sinnsykt mange av øyenvippene mine :( føler meg ikke pen lenger og det tapper av selvtilliten. Så lurer jeg på om vippeextensions er en løsning, gitt at jeg har så få vipper fra før av? Eller har noen et alternativ for å få midlertidige vipper inntil de naturlige (forhåpentligvis) vokser ut igjen?

Anonymkode: b0da4...663

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med vippeextensions festes det vipper på de vippene du allerede har. Et klassisk sett med vipper vil derfor ikke gi deg mer volum, men bare lengre mørke vipper. Men det finnes også noe som heter vulomvipper.  Da festes det en vippe som deler seg i tre eller mer på hver vippe, slik at man får en fyldigere look. Det kan være dette funker for deg, men det kommer veldig an på hvor lite/mye vipper du har. Har du nesten ingen vipper, vil nok heller ikke volumvipper fungere godt nok. Du kan ta kontalt med hun som driver Prescision Beauty (der jeg har tatt vipper) og sende et bilde av vippene dine, så kan hun fortelle deg hva hun tenker. Hun vil MER enn gjerne hjelpe deg med å finne ut hva som funker. Hun er kjempesøt og service instilt. 

Hvis extensions ikke er tingen kan du kanskje prøve et vippeserum. Jeg har ikke testet det, men har flere venninner som sverger til serumet fra iGlow. Det er jo verdt å prøve. Hvis det funker slik de sier, kommer du ikke bare til å få tilbake vippene dine, men de vil bli lengre og tykkere og kjempeflotte. 

Jeg håper du finner noe som funker, men husk at du er vakker uansett☺️

Anonymkode: 387c1...554

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...